![Mariusz Gąsiewski](https://static.goldenline.pl/user_photo/019/user_58643_f0bf9b_basic.jpg)
Mariusz
Gąsiewski
Blog Marketing w
Internecie
Temat: Zapisz się na 10 SEMcamp - Czwartek, 5 lipiec 2012 w...
Data i miejsce spotkaniaCzwartek, 5 lipiec 2012, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego, niedaleko przystanku metra Wilanowska
![Obrazek](http://www.ittechnology.us/wp-content/uploads/2010/01/semcamp_logo.jpg)
Program spotkania
9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników
10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Jak efektywnie promować strony mobilne i aplikacje?
Integracja AdMoba z Google AdWords. Jakie formy reklamowe są szczególnie efektywne przy promocji strony mobilnej i aplikacji? Benchmarki kampanii w mobilnych produktach Google. O czym należy pamiętać przy promocji strony mobilnej i aplikacji?
11.00 – 11.50 – Andrzej Furtak (Google.pl)
Skuteczne zarządzanie contentem video na YouTube
Jak skutecznie wykorzystać wszystkie dostępne funkcje YouTube, tak by materiały video stały się widoczne w serwisie? Najczęściej spotykane błędy, luki przy kampaniach na Youtube. Przykłady skutecznych strategii promowania wideo na Youtube.
11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy
12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)
Wszystko co trzeba wiedzieć o Wyniku Jakości..
Wynik Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających wpływ na sukces kampanii AdWords. Większość osób wie co to jest za wskaźnik, ale wiele drobnych luk w wiedzy na jego temat przekłada się dość często na gorsze wyniki kampanii lub brak informacji o przyczynach porażki optymalizacji. Tym razem chcemy wyprostować kwestie Wyniku Jakości raz na zawsze.
13.10 – 14.00 – Maciej Lewiński – (isurvival.pl)
UUU czyli “Unikalnosc” Unikalnego Użytkownika.
Liczenie unikalnych użytkowników w Google Analytics w świetle rozwoju ruchu mobilnego i rozpowszechnienia Internetu. Na ile unikalny jest “unikalny użytkownik”? Jak podejść do tematu unikalności ruchu.
14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad
15.00 – 15.40 – Cezary Lech(MaxROY)
Link Building po Penguin Update w kontekście TrustRank.
Jak skutecznie linkować serwisy internetowe? Fakty i mity w linkowaniu. Co zmiany w algorytmach Google zmieniły w linkowaniu?
15.40 – 16.30 – Grzegorz Strzelec (Onet.pl)
Jak się robi SEO w Onet?
Interesuje Cię jak się robi SEO w największym portalu w Polsce? Jak Onet dba o widoczność witryn? Chcesz poznać „magiczne” sztuczki wykorzystywane przez pozycjonerów Onetu?
16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy
17.00 – 17.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway.pl)
Drogi SEMito. AdWords umarło. Poznaj 5 sekretnych sposobów jak możesz to wykorzystać.
Świat marketingu w wyszukiwarkach się zmienia. To co działało wczoraj, ledwo działa dziś. Ale czy będzie działało jutro? Czy będzie działało dla Ciebie? Dowiesz się już 5tego lipca. I co ważniejsze, będziesz wiedział co z tym dalej zrobić”.
17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego.
Czy spotkanie jest darmowe?
I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Tym bardziej, że samo spotkanie organizowane jest w okresie przedświątecznym, co powinno być dla każdego dodatkową motywacją, aby dzielić się tym co ma z tymi, których los doświadczył.
Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.
Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka.
Rejestracja i zapisy
Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu.
Zapraszam :).Mariusz Gąsiewski edytował(a) ten post dnia 24.06.12 o godzinie 11:13