Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Teoretycznie (przynajmniej na podstawie wiedzy dostępnej dla mnie) powinno być tak, że im dokładniejsze dopasowanie frazy tym większy jest jej wynik jakości. Tymczasem mam takie sytuację (jednorodna tematycznie grupa fraz):
1) zmiana z dopasowania przybliżonego na dopasowanie do wyrażenia - spadek wyniku jakości
2) zmiana z dopasowania ścisłego na dopasowanie do wyrażenia - również spadek wyniku jakości.

Dla innych fraz z tej grupy zmiana z przybliżonego na do wyrażenia skutkuje wzrostem wyniku jakości, dla jeszcze innych nie powoduje zmiany wyniku jakości. Prawidłowości nie dostrzegam żadnej.

Ktoś się spotkał z taką sytuacją? Może jest jednak jakaś prawidłowość, której nie widzę?
Marcin S.

Marcin S. Współzałożyciel i
dyrektor
zarządzający -
BerryFish Ltd.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Glownym skladnikiem wyniku jakosci wydaje sie byc CTR.

Jak podniesc wspolczynnik jakosci?

1 zwiekszyc ctr - zwiekszyc licytowana kwote , przelknac tymczasowe wieksze wydatki i w dluzszym terminie optymalizowac koszty dzieki lepszemu CTR=lepszy wspolczynnik jakosci=nizszy CPC=nizszy CPA

2 zwiekszyc relewantnosc i aktrakcyjnosc tekstu reklamowego (mozna sprobowac dodac slowo kluczowe do tekstu reklamy?) Mozna testowac np 3 rozne teksty reklamowe i co 10 dni zmieniac tresc tego, ktory radzi sobie najgorzej

Generalnie probowac zwiekszyc CTR, to chyba najlepsza rada jaka moge dac

Zwiazek pomiedzy dopasowaniem a wspolczynnikiem jakosci oczywiscie istnieje, mozna eksperymentowac, ciezko dostrzec prawidlowosc, czasem zmieniam z "exact" na "broad" i tez jest poprawa - czasem wrecz odwrotnie.

Mozna tez popracowac nad strona docelowa.

Polecam testowanie wszystkich w/w metod
pozdrawiam
MarcinMarcin S. edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 18:06
Piotr S.

Piotr S. Specjalista ds. SEM

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Janusz Krupiński:
Teoretycznie (przynajmniej na podstawie wiedzy dostępnej dla mnie) powinno być tak, że im dokładniejsze dopasowanie frazy tym większy jest jej wynik jakości. Tymczasem mam takie sytuację (jednorodna tematycznie grupa fraz):
1) zmiana z dopasowania przybliżonego na dopasowanie do wyrażenia - spadek wyniku jakości
2) zmiana z dopasowania ścisłego na dopasowanie do wyrażenia - również spadek wyniku jakości.

Dla innych fraz z tej grupy zmiana z przybliżonego na do wyrażenia skutkuje wzrostem wyniku jakości, dla jeszcze innych nie powoduje zmiany wyniku jakości. Prawidłowości nie dostrzegam żadnej.

Ktoś się spotkał z taką sytuacją? Może jest jednak jakaś prawidłowość, której nie widzę?

Z tego co się orientuje to wynik jakości jest ustalany pod dopasowanie ścisłe danego słowa kluczowego więc "teoretycznie" dopasowanie przybliżone oraz do wyrażenia powinno mieć ten sam WJ.

Zakładam, że zmiana z jednego dopasowania na drugie to po prostu przełączenie tego na tym słowie i wtedy zauważalna jest zmiana widocznego WJ - czy inny wynik jakości zauważyłeś również gdy np. dodałeś dane słowo do danej grupy reklam w 3-ech różnych dopasowaniach?

Możliwe, że to po prostu tymczasowy widoczny WJ który za moment powinien wrócić do wartości poprzedniej - miałem podobną sytuację gdy na jakimś zagranicznym blogu ktoś "sprzedawał" sposób na resetowanie WJ na poziomie słowa kluczowego.

Myk polegał na zmianie wielkości liter w danym KW (np. z "buty sportowe" na Buty Sportowe") po którym WJ natychmiast ulegał zmianie (tak jakby restartował się do wartości bazowej, powiedzmy z 3/10 na 5/10). Zapowiadało się obiecująco, szybki sposób na podreperowanie KW z marnym Wynikiem Jakości ;) Okazało się jednak, że dnia następnego wszystko wracało do normy...

Może zatem Twój problem opiera się na takim samym "resecie" a Wynik Jakości wraca później do poprzedniej wartości?
Marcin S.

Marcin S. Współzałożyciel i
dyrektor
zarządzający -
BerryFish Ltd.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Zmiana dopasowana ma wplyw na wspolczynnik jakosci - tyle, ze nie moge doszukac sie jakichs definitywnych zaleznosci, nie poswiecalbym temu zbyt wiele czasu (poza wyeliminwaniem oczywistych bledow)

Racja, Piotr - "Trick" ze zmiana jednej z liter w slowie kluczowym dzialal kilka lat temu. Opieralo sie to na zalozeniu, ze AdWords daje "fory" nowym tresciom - jednoczesnie "ceniac" tresc "relewantna" - czyli zmieniajac slowo "ksiazka" na "ksiAzka" albo "Ksiazka"......albo"ksiazkA" dostarczales jednoczesnie:
a)nowej zawartosci
b)releantnej zawartosci

w 90% przypadkow zmienionych w ten sposob slow - wspolczynnik jakosci w ciagu 24 godzin wracal do porzedniego, w 7-8% nawet spadal o jedno "oczko"

Zdecydowanie polecalbym:
popracowanie nad CTR (budzet, tresc reklamy-moze slowo kluczowe w tekscie?) moze pomysl tez o odseparowaniu slow na ktorych Ci zalezy w osobnych grupach albo kampaniach

popracowanie nad jakoscia strony docelowej (jesli masz na to wplyw)

milej niedzieli
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Zakładam, że zmiana z jednego dopasowania na drugie to po prostu przełączenie tego na tym słowie i wtedy zauważalna jest zmiana widocznego WJ

Tak, dokładnie o taki przypadek chodzi - myślałem, że lekarstwem na zbyt niski WJ jest zmiana dopasowania - okazało się, że nie jest, przynajmniej nie w każdym przypadku.

@Marcin

Akurat w przypadku tej kampanii zwiększanie CTR nie jest do końca najlepszym rozwiązaniem - wysoki CTR często generują frazy w ogóle nie relewantne do oferty strony docelowej (na które reklama wyświetla się na podstawie dopasowania do wyrażenia lub sesji), które potem jak widać w GA mają bardzo wysoki bounce rate.
Problem polega na tym, że zbiór fraz kluczowych w grupie reklam jest dosyć szeroki, ale jednorodny - trudno byłoby go podzielić na większą ilość grup reklam (kampania i tak jest już dosyć "rozłożysta"), a z drugiej strony część fraz dostaje bardzo niskie WJ mimo, że są bardzo zbliżone do innych, które dostają WJ=10. Ich CTRy są dobre, konwersyjność na stronie również, ale niski WJ powoduje wzrost CPC, który właśnie chciałbym ograniczyć.
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Wydziel te frazy z niskim wynikiem jakości - zastanów się czy występują te frazy w tekście reklamowym - czy nie można czegoś poprawić w tej kwestii - mimo tego, że frazy są bardzo podobne to mogąnijak się mieć do tekstu reklamowego i samej treści tego tekstu.

Na tym polega adwords by rozbudowywać, eksperymentować kombinować.

Spróbuj użyć dopasowania - modyfikator dopasowania przybliżonego. Sprawdź jak ono będzie działało - często używam je razem z dopasowaniem do wyrażenia. Te same frazy ale w tych dwóch dopasowaniach z plusikami i "" - trzeba kontrolować raport wyszukiwanych fraz bo modyfikator mimo wszystko może wygenerować niechciane frazy.
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Dominik Myślak:
Wydziel te frazy z niskim wynikiem jakości - zastanów się czy występują te frazy w tekście reklamowym - czy nie można czegoś poprawić w tej kwestii - mimo tego, że frazy są bardzo podobne to mogąnijak się mieć do tekstu reklamowego i samej treści tego tekstu.
Występują w nagłówku i w opisie każdej reklamy wyświetlającej się na te frazy.
Na tym polega adwords by rozbudowywać, eksperymentować kombinować.

Spróbuj użyć dopasowania - modyfikator dopasowania przybliżonego. Sprawdź jak ono będzie działało - często używam je razem z dopasowaniem do wyrażenia. Te same frazy ale w tych dwóch dopasowaniach z plusikami i "" - trzeba kontrolować raport wyszukiwanych fraz bo modyfikator mimo wszystko może wygenerować niechciane frazy.
Widzisz, problem polega na tym, że nawet frazy w dopasowaniach do wyrażenia dają dużo niechcianych kliknięć, więc raport wyszukiwanych haseł przeglądam często i wykluczeń dokonuję hurtowo. Pytanie raczej sprowadza się do tego: czy na te konkretne dosyć ogólne frazy jest jakiś myk pozwalający podnieść WJ -> zmniejszyć CPC -> utrzymać się w dodatnim ROI czy jedyną opcją jest ich wyłączenie.
Te wartościowe frazy, które mógłbym dostać z modyfikatora dopasowania przybliżonego już mam - pododawane z wszystkich wyszukiwanych haseł, na które wyświetlała się reklama na bazie tych pozostałych 100 fraz z dopasowaniem do wyrażenia.
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Ogolnie rzecz biorac ciezko jest podniesc wynik jakosci slowa kluczowego z uwagi na to ze tak naprawde to uzytkownicy wyszukiwarki ustalaja jego wynik. Przy okresleniu wyniku jakości dla slowa kluczowego zasadnicze znaczenie ma jego historyczność. Sugeruje żebyś dopasował slowa kluczowe do tekstu reklamu. Jezeli w teksie Twojej reklamy beda znajdowaly sie slowa kluczowe system automatycznie je wytłuści co zwiekszy atrakcyjnosc tekstu twojej reklamy tym samym moze pozytywnie wplynac na CTR i w przyszlosci moze podniesc wynik jakosc dla slow kluczowych. Mozesz pobawić się {KeyWord:} de facto slowo kluczowe w tej komendzie nie ma wyniku jakości ale moze ciekawie zadziałać na tekst reklamy i podnieść Twoj CTR.

Pozdrawiam,
Jarek
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Jarosław Milnikel:
Ogolnie rzecz biorac ciezko jest podniesc wynik jakosci slowa kluczowego z uwagi na to ze tak naprawde to uzytkownicy wyszukiwarki ustalaja jego wynik.
Pierwsze słyszę - w jaki sposób?
Przy okresleniu wyniku jakości dla slowa kluczowego zasadnicze znaczenie ma jego historyczność.
Czyli?
Sugeruje żebyś dopasował slowa kluczowe do tekstu reklamu.
Jezeli w teksie Twojej reklamy beda znajdowaly sie slowa kluczowe system automatycznie je wytłuści co zwiekszy atrakcyjnosc tekstu twojej reklamy tym samym moze pozytywnie wplynac na CTR i w przyszlosci moze podniesc wynik jakosc dla slow kluczowych. Mozesz pobawić się {KeyWord:} de facto slowo kluczowe w tej komendzie nie ma wyniku jakości ale moze ciekawie zadziałać na tekst reklamy i podnieść Twoj CTR.
Słowa kluczowe są w tekście reklamy - pisałem już o tym w odpowiedzi na post Dominika.
KeyWord Insertion używam od dawna i mogę z całą mocą stwierdzić, że jego użycie ma się nijak do wyniku jakości słowa kluczowego. Zresztą tak samo jak CTR - frazy z QS=3 mają nierzadko wyższy CTR niż frazy z QS=10 - to tak jeszcze @Marcin. Oczywiście nie jest tak w 100%, ale kolejność fraz uszeregowanych wg wyniku jakości prawie nigdy nie pokrywa się (często nie jest nawet podobna) do kolejności wg CTR.

Kampania w tej chwili zawiera ponad 30K fraz kluczowych w różnych dopasowaniach (dominują do wyrażenia) i jest skonstruowana tak, że w analogicznych grupach reklam różnych kampanii występują te same frazy (kampanie różnią się miejscami wyświetlania), co daje możliwość wyciągania pewnych wniosków.
Wniosek, który mi się nasunął i sprowokował do utworzenia tego tematu jest taki, że QS wydaje się być totalnie niezależny od CTR i być bardzo różny dla bardzo podobnych fraz. Jedyna prawidłowość jest taka, że jest tym większy im więcej wyrazów we frazie.

Pozdrawiam,
Jarek
Dzięki za dobre chęci, ale Twoje propozycje trochę rozmijają się z moim doświadczeniem odnośnie AdWords.

Pozdrawiam
Janusz
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Historyczność czyli CTR jaki te słowa miały w przeszłości jest brany pod uwage przy okresleniu wyniku jakosci danego slowa :) Oczywiscie ze KeyWord nie ma wplywu na wynik jakosci w niektroych przypadkach zmniejsza QS calej reklamy poniewaz QS dla Keyword= 0 :) Pomyslalem o KW z uwagi na to ze ladnie nam podnosci CTR a tak jak juz wspomnialem CTR ma znaczenie przy okresleniu wyniku jakosci dla słów kluczowych.
Marcin S.

Marcin S. Współzałożyciel i
dyrektor
zarządzający -
BerryFish Ltd.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Mozna tez zrobic ruch ekstremalny i umiescic kazde slowo w jego osobnej grupie w dopasowaniu scislym i do frazy.

moza tez wrzucic

[slowo kluczowe]
"slowo kluczowe"
+slowo +kluczowe

Wtedy mozna darowac sobie keyword insertion.

To nie jest zadna regula, ale zauwazylem, ze kiedy tworze grupe z jednym slowem kluczowym:
"slowo kluczowe"
oraz
[slowo kluczowe]

a po jakims czasie dodam do tej grupy
+slowo +kluczowe

to ostatnie +slowo +kluczowe ma z miejsca wyzszy wspolczynnik jakosci
Ale tego prosze nie bierzcie jako "porady" to tylko obserwacja i nie mam przekonywujacych statystyk

to od strony adwords.
A probowales popatrzec na sama strone docelowa? moze jakis A/B test i zwiekszenie odsetka konwersji? (bo o to koniec-koncow chodzi)

Udalo mi sie ostatnio zbudowac kampanie w ktorej 70% slow mialo 10/10 - po miesiacu odsetek slow z 10/10 spadl do ...65% ;-)
Od poczatku mialem wplyw na ksztalt i tresc strony docelowej, kazde slowo ma swoja grupe i 3 rozne(ale relewantne reklamy, zmieniam tresc najslabszej reklamy co tydzien).
W kazdej grupie 2 reklamy maja slowo kluczowe w naglowku. Duzo manualnej pracy ale sie oplacalo.
Nie moge twierdzic, ze to tylko zasluga struktury kampanii - raczej to, plus bardzo dobra strona i rewelacyjny CTR
Ale to raczej wyjatkowa sytuacja - zrobilem sobie screen kampanii na pamiatke ;-)

pozdrawiamMarcin S. edytował(a) ten post dnia 28.03.12 o godzinie 17:35
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Marcin S.:
Mozna tez zrobic ruch ekstremalny i umiescic kazde slowo w jego osobnej grupie w dopasowaniu scislym i do frazy.
Też myślałem nad tym rozwiązaniem tylko przy tylu frazach musiałbym przeznaczać 80% czasu na obsługę AdWords tego klienta, a na to nie mogę sobie pozwolić.

moza tez wrzucic

[slowo kluczowe]
"slowo kluczowe"
+slowo +kluczowe
Robię tak (tzn. rozszerzam dopasowanie) dla fraz konwertujących poniżej max. kosztu konwersji - faktycznie QS takich fraz wydaje się wyższy niż gdybym wstukał frazy w tych dopasowaniach na początku, ale nigdy nie sprawdzałem tego organoleptycznie.

Wtedy mozna darowac sobie keyword insertion.

To nie jest zadna regula, ale zauwazylem, ze kiedy tworze grupe z jednym slowem kluczowym:
"slowo kluczowe"
oraz
[slowo kluczowe]

a po jakims czasie dodam do tej grupy
+slowo +kluczowe

to ostatnie +slowo +kluczowe ma z miejsca wyzszy wspolczynnik jakosci
Ale tego prosze nie bierzcie jako "porady" to tylko obserwacja i nie mam przekonywujacych statystyk
Dzięki za podpowiedź - sprawdzę to na innej kampanii, gdzie mam taką możliwość.

to od strony adwords.
A probowales popatrzec na sama strone docelowa? moze jakis A/B test i zwiekszenie odsetka konwersji? (bo o to koniec-koncow chodzi)
No i tu właśnie jest pies pogrzebany - nie do końca mam wpływ na stronę docelową, chociaż to nie do końca wyjaśnia czemu fraza "xxx yyy zzz" ma 10/10, a fraza "xxx" 3/10 podczas gdy "xxx" występuje i w title i w description i w h1 i wielokrotnie w treści strony.

Udalo mi sie ostatnio zbudowac kampanie w ktorej 70% slow mialo 10/10 - po miesiacu odsetek slow z 10/10 spadl do ...65% ;-)
Od poczatku mialem wplyw na ksztalt i tresc strony docelowej, kazde slowo ma swoja grupe i 3 rozne(ale relewantne reklamy, zmieniam tresc najslabszej reklamy co tydzien).
W kazdej grupie 2 reklamy maja slowo kluczowe w naglowku. Duzo manualnej pracy ale sie oplacalo.
Nie moge twierdzic, ze to tylko zasluga struktury kampanii - raczej to, plus bardzo dobra strona i rewelacyjny CTR
Ale to raczej wyjatkowa sytuacja - zrobilem sobie screen kampanii na pamiatke ;-)
Nie wiem jak w Twoim przypadku - u mnie koniec końców liczy się liczba konwersji poniżej kosztu x - to jest wyznacznik skuteczności. Ale wynik faktycznie dobry.


pozdrawiam
również
Marcin S.

Marcin S. Współzałożyciel i
dyrektor
zarządzający -
BerryFish Ltd.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Też myślałem nad tym rozwiązaniem tylko przy tylu frazach musiałbym przeznaczać 80% czasu na obsługę AdWords tego klienta, a na to nie mogę sobie pozwolić.

Samo wrzucenie nawet 30tys slow do swoich osobnych grup nie jest problemem i zajmie 1 minute, jesli chodzi o reklamy w tych 30tys grup (zakladajac ze slowa sa podobne tematycznie?) mozna dac na poczatek te same, to tez zajmie 1 minute

Kwestia ile czasu bedziesz chcial posiwecic pozniej na dogladanie "inwentarza" to oczywiscie kwestia Twojej indywidualnej kalkulacji i oplacalnosci, ale samo odsiewanie nieoplacalnych grup z tych 30tys nie powinno byc bardzo pracochlonne

Dzięki za podpowiedź - sprawdzę to na innej kampanii, gdzie mam taką możliwość.

Przegladnalem jeszcze raz kilka kampanii i faktycznie +slowo +kluczowe dodane do grupy zawierajacej jedno tylko "slowo kluczowe" oraz [slowo kluczowe] ma wyzszy QS. Tyle, ze dodaje +slowo +kluczowe pozniej niz pozostale dwa

No i tu właśnie jest pies pogrzebany - nie do końca mam wpływ na stronę docelową, chociaż to nie do końca wyjaśnia czemu fraza "xxx yyy zzz" ma 10/10, a fraza "xxx" 3/10 podczas gdy "xxx" występuje i w title i w description i w h1 i wielokrotnie w treści strony.


To faktycznie ciezko cos poradzic ;-( przynajmniej na moj stan wiedzy.
jesli roznica jest az taka ze jedno ma 3/10 a drugie 10/10 to dosyc dziwne

Nie wiem jak w Twoim przypadku - u mnie koniec końców liczy się liczba konwersji poniżej kosztu x - to jest wyznacznik skuteczności. Ale wynik faktycznie dobry.

Jasne, koniec-koncow chodzi o dobra marze na sprzedawanym towarze/usludze - conversion rate wynosi 26% a relacja pomiedy wartoscia konwersji na wydana kasa na AdWords to 4.5
Wiec to taki moj "pieszczoch" ale dobry material do obserwacji


pozdrawiam
również
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Marcin S.:

Samo wrzucenie nawet 30tys slow do swoich osobnych grup nie jest problemem i zajmie 1 minute, jesli chodzi o reklamy w tych 30tys grup (zakladajac ze slowa sa podobne tematycznie?) mozna dac na poczatek te same, to tez zajmie 1 minute
Masz na myśli hurtowe dodawanie przez AdWords Editora czy masz jakieś inne narzędzie?
Przez AE wydaje mi się jednak, że więcej niż minutę ;)
Co do reklam to po pierwsze sądzę, że jak już tak mocno rozdrabniać kampanię to warto przy okazji dać jak najbardziej relewantne (zindywidualizowane) kreacje, po drugie w tym wypadku na określone grupy fraz wchodzą czasowe promocje (czasami co tydzień) - teraz wrzucam po prostu 3-4 kreacje z daną promocją do 12 grup reklam (takich samych w 12 kampaniach różniących się zasięgiem), po 3-6 dniach (w zależności ile trwa akcja) odcinam 1-2 mniej efektywne, a pozostałe hulają do końca promocji. Teraz wyobrażam sobie czas potrzebny na takie działanie gdybym miał każdą frazę w osobnej grupie reklam ;)
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Marcin S.:
To faktycznie ciezko cos poradzic ;-( przynajmniej na moj stan wiedzy.
jesli roznica jest az taka ze jedno ma 3/10 a drugie 10/10 to dosyc dziwne
Mam wrażenie, na razie nie poparte dowodami, że na frazy najbardziej ogólne (jednowyrazowe) Google z automatu zaniża wyniki jakości po to, by podbić stawkę za wejście. Wiadomo, że na najbardziej ogóle frazy hula najwięcej reklam, bo jak ktoś się mało zna na AdWords to wklepuje tylko te najbardziej oczywiste frazy - podwyższenie kosztu wejścia na 1 stronę poprzez obniżenie QS to prawie automatyczne podbicie wszystkich stawek - przy QS=3 stawka za pierwszą stronę potrafi u mnie dochodzić do 5 zł. Nie zdarzyło mi się jeszcze, aby fraza jednowyrazowa miała QS większy niż 4 mimo tego, że tak jak wyżej pisałem występuje ona na stronie docelowej we wszystkich możliwych miejscach.
Marcin S.

Marcin S. Współzałożyciel i
dyrektor
zarządzający -
BerryFish Ltd.

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Masz na myśli hurtowe dodawanie przez AdWords Editora czy masz jakieś inne narzędzie?
Przez AE wydaje mi się jednak, że więcej niż minutę ;)

wyslalem na priv
troche zabawy z dodawaniem na skale industrialna
;-)
mam nadzieje, ze opracujesz sobie efetkywny sposob segmentacji grup i slow pozniej
jesli skorzystasz - stawiasz browara
;-)
powodzenia!
Adam Pawlicki

Adam Pawlicki Właściciel,
Samozatrudnienie

Temat: wynik jakości słowa kluczowego a jego dopasowanie

Z aktualnych opracowań dołożycie jeszcze coś do tego - http://blog.hekko.pl/qs-reklamach-adwords-przydatne-sp... dołożycie? Jakieś materiały godne uwagi, którymi można się realnie przygotować do tematu? Będziemy wdzięczni za sensowne namiary.



Wyślij zaproszenie do