konto usunięte
Temat: Skuteczny Adwords ;)
Liczy się pomysł:Obrazek znaleziony na reddit.comPaweł K. edytował(a) ten post dnia 13.10.08 o godzinie 13:49
konto usunięte
Rafał Ganowski Kampanie PPC
Paweł K.:
Liczy się pomysł:
konto usunięte
konto usunięte
Bartek Krzemień:
Quality Score w akcji. Zwłaszcza na tym pierwszym screenie.
konto usunięte
Marcin Wyszyński:
Bartek Krzemień:
Quality Score w akcji. Zwłaszcza na tym pierwszym screenie.
Hm, możesz wyjaśnić?
konto usunięte
Bartek Krzemień:
Marcin Wyszyński:
Bartek Krzemień:
Quality Score w akcji. Zwłaszcza na tym pierwszym screenie.
Hm, możesz wyjaśnić?
Ależ proszę:
http://magiczne.seoisem.pl/2007/11/22/darmowe-pozycjon...
Ten screenshot powyżej to coś podobnego, tyle że mniejszy kaliber.
pozdrówko,
bartek.
Rafał Ganowski Kampanie PPC
Marcin Wyszyński:
Zabij mnie, ale nie rozumiem bezpośredniego związku z QS. Możesz wyjaśnić? Dzięki!
konto usunięte
Rafał Ganowski:
Marcin Wyszyński:
Zabij mnie, ale nie rozumiem bezpośredniego związku z QS. Możesz wyjaśnić? Dzięki!
"What is Woot and who's behind it?
Woot.com is an online store and community that focuses on selling cool stuff cheap."
Jaka jest korelacja pomiędzy frazą "Dow Jones index", a powyższym? QS w tym momencie został oparty na wysokim max CPC, tak na moje oko. Inna opcja to po prostu marketing wirusowy oparty na chwilowo wyświetlonej reklamie.Rafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 15.10.08 o godzinie 11:14
Rafał Ganowski Kampanie PPC
Marcin Wyszyński:
AdRank, nie QS. QS tu tylko przeszkadza.
konto usunięte
Rafał Ganowski:
Marcin Wyszyński:
AdRank, nie QS. QS tu tylko przeszkadza.
Wynik Jakości (Google Help) - "Częściowo określa także, czy słowo kluczowe kwalifikuje się do udziału w aukcji reklam po wpisaniu przez użytkownika wyszukiwanego hasła oraz ewentualnie pozycję, jaką zajmie reklama."
strasznie to zamieszane ;)
Rafał Ganowski Kampanie PPC
Sebastian Mioduszewski:
Chodzi o to że reklamy na słowa kluczowe o bardzo niskim wyniku jakości wyświetlają się żadziej. Dzieje się tak ponieważ system celowo podnosi koszt źle dopasowanych reklam premiując tych którzy QS wysoki mają.
konto usunięte
Sebastian Mioduszewski:
Całe zamieszanie prawdopodobnie wynika z ogólnego dopasowania reklam autopromocyjnuch Google. Że właśnie uzyty jest ten typ dopasowania jest oczywiste bo celem jest poinformowania wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem oferta systemu AdWords.
konto usunięte
Rafał Ganowski:
Marcin Wyszyński:
AdRank, nie QS. QS tu tylko przeszkadza.
Wynik Jakości (Google Help) - "Częściowo określa także, czy słowo kluczowe kwalifikuje się do udziału w aukcji reklam po wpisaniu przez użytkownika wyszukiwanego hasła oraz ewentualnie pozycję, jaką zajmie reklama."
strasznie to zamieszane ;)
konto usunięte
Marcin Wyszyński:
Pomyśl o tym jak o huśtawce z dwiema osobami. Im dalej od środka rozłożony punkt ciężkości, tym większa musi być różnica wagi osób po obu stronach żeby zabawa miała sens. Punkt ciężkości to różnica w QS, waga - to maksymalne CPC. Prosta matematyka pokazuje, że liczy się nie tyle Twoje QS, co różnica między Tobą i innymi uczestnikami licytacji.
* Jest bardziej prawdopodobne, że pieniądze wydawane na reklamy AdWords zaowocują wydaniem pieniędzy przez klientów.
* Pozytywne doświadczenia związane z klikaniem reklam AdWords zwiększają zaufanie użytkowników (co z kolei owocuje zwiększeniem liczby klientów).
* Użytkownicy powinni być w stanie łatwo odnaleźć reklamowaną ofertę.
* Reklama powinna kierować na tę stronę w witrynie, która zawiera użyteczne informacje na temat reklamowanego produktu lub usługi - na przykład na stronę, na której użytkownicy mogą kupić reklamowany produkt, a nie na stronę zawierającą opisy kilku produktów.
konto usunięte
Bartek Krzemień:
Świetny wywód. Wynika z niego, że skoro AdRank = QS * maks. CPC to po cóż dbać o QS gdy ma się duży budżet do utopienia
konto usunięte
Bartek Krzemień:
Życzę powodzenia w dalszej dyskusji, a wszelkie przytomne osoby zachęcam do myślenia i wyciągania wniosków samodzielnie.
pozdrówko,
bartek.
Rafał Ganowski Kampanie PPC
Sebastian Mioduszewski:
Więc wyciągam własne wnioski są one takie:
1) prowadząc kampanię tej wielkości własciwie niewykonalnym jest dopilnowanie każdego słowa.
2) W krasnoludki chyba nie wierzymy wiec i w darmową reklamę też nie powinniśmy.
[b}Zastanówmy się czego oczekuje uzytkownik wyszukiwarki wpisujący frazę darmowa reklama. Moim zdaniem takimi osobami sa tylko praktycy SEM, których pasje powodują zamiłowanie do wyszukiwania "smacznych" reklam w szukajce.[/b]
konto usunięte
Marcin Wyszyński:
Bartek Krzemień:
Świetny wywód. Wynika z niego, że skoro AdRank = QS * maks. CPC to po cóż dbać o QS gdy ma się duży budżet do utopienia
Jeśli do "utopienia" to z pewnością. Ale wydaje mi się Bartku, że cokolwiek bym Ci nie powiedział, to i tak Ci się nie spodoba. Bo tak po prostu już masz :) Fair enough.
konto usunięte
Rafał Ganowski:
Sebastian Mioduszewski:
Więc wyciągam własne wnioski są one takie:
1) prowadząc kampanię tej wielkości własciwie niewykonalnym jest dopilnowanie każdego słowa.
2) W krasnoludki chyba nie wierzymy wiec i w darmową reklamę też nie powinniśmy.
[b}Zastanówmy się czego oczekuje uzytkownik wyszukiwarki wpisujący frazę darmowa reklama. Moim zdaniem takimi osobami sa tylko praktycy SEM, których pasje powodują zamiłowanie do wyszukiwania "smacznych" reklam w szukajce.[/b]
A nie jest tak, że każda duża kampania powinna mieć ujęte frazy negatywne? Wydaje mi się, że frazy/słowa: za darmo, darmowy, free, download powinny się znaleźć w każdej kampanii, nawet małej ;)
Z reklamą Google może chodzi o to, że możesz skorzystać z kuponów adwords, więc poniekąd można uznać reklamę za darmową przez jakiś moment, chociaż jak wiemy nie ma nic za darmo ;)Rafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 16.10.08 o godzinie 15:55
konto usunięte
Bartek Krzemień:
No tak, jak się nie ma argumentów to się zaczynają wycieczki osobiste.
Następna dyskusja: