Agata
Modzelewska
PR, Centrum Promocji
Informatyki
Temat: seminarium - PRAWO REKLAMY - POLA SWOBODY I OGRANICZENIA
seminarium"Prawo reklamy internetowej - pola swobody i ograniczenia"
10 grudnia 2008, Warszawa
W PROGRAMIE
- Prawo autorskie w Internecie
Monika Brzozowska (ekspert z zakresu prawa autorskiego i prawa reklamy)
- Obrót prawami autorskimi w Internecie
mec. Xawery Konarski (Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki)
- Sytuacja prawna twórców reklamy internetowej
dr Katarzyna Grzybczyk (adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Prywatnego Międzynarodowego, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego)
- Reklama 2.0 - komunikacja marketingowa a społeczności sieciowe
dr Zbigniew Okoń (współpracownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (CBKE) WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego)
- Propozycje zmian w zakresie regulacji antyspamowej
Piotr Waglowski (prawnik, autor serwisu VaGla.pl - Prawo i Internet)
Koszt udziału 1 osoby: 700 zł + 22% VAT
Formularz zgłoszeniowy*
*Formularz został przygotowany specjalnie dla odbiorców GL. Wszystkich zainteresowanych, prosimy o jego wypełnienie - http://cpi.com.pl/imprezy/2008/pri/formularz_pr.php
Organizator
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o., (022) 870 69 78, a.sobon@cpi.com.pl