Jakub Zieliński www.GodsToys.pl
Temat: Reklama z literówkami itd.
Witam,prowadzę kampanię i ostatnio postanowiłem tworzyć ją z różnymi wariantami literówek, zwrotów. Często prawie nie wyszukiwanych, ale chciałbym stworzyć mnóstwo kombinacji itd. licząc, że "zacznę zbierać" ruch.
Zastanawiam się, czy powinienem w takim razie stosować dopasowanie ścisłe? Ewentualnie czy coś takiego w ogóle się robi? Pokraczne słowa kluczowe mają niski wynik jakości, co tym samym wpływa na cenę kliknięć...
Z semcampu pamiętam natomiast, że niskie wyniki jakości wpływają na cenę kliknięć i nie wiem czy taka kampania wpływa negatywnie na "historię konta"? czy tylko kampanii?
2. Drugie pytanie, jeżeli tworze kampanie nr 1 i 2 na te same słowa kluczwe, w obrębie jednego konta, to czy "licytuje się sam ze sobą"? czy adwords wyłapuje że to te samo konto i nie przebija?
3. Dlaczego konkurencja może twórzyć dłuższy tytuł reklamy?
Ja wpisuje:
Max długość: Tytuł Kampanii
Konkurencja natomiast wpisuje:
Tytuł Kampanii 24 zł| Link firmowy.pl ?
Kilka/Kilkanaście znaków więcej...
Z góry dziękuję za odpowiedzi.Jakub Zieliński edytował(a) ten post dnia 27.05.11 o godzinie 20:00