Temat: Reklama kierowana na miejsca docelowe

Witam
Chciałem zapytać Was czy u Was ten typ reklamy sprawdza się lepiej niż kierowana na słowa kluczowe ?
Klientka płaci za tą kierowaną na słowa kluczowe średnio 0,66 zł - branża tłumacz języków obcych.
Nigdzie nie zauważyłem, ale czy nie da się wybrać przy reklamie kierowanej na miejsca docelowe przy jakich frazach ma się wyświetlać ?
(oczywiście strony na jakich by się wyświetlały musiały by mieć wewnętrzną wyszukiwarkę, bo inaczej nie dałoby rady zastosowanie fraz)
Konkretnie chodzi mi o katalog gwiazdor.pl. Jaką przeważnie na stronach ustawiacie minimalną stawkę na kliknięcie ?
A może ustawiacie za tysiąc wyświetleń ? Ale wydaje mi się, że to jedynie się sprawdza w przypadku supermega zachęcających opisów, co nie zawsze przekłada się na ROI.
Pozdrawiam
Łukasz Iwanek

Łukasz Iwanek Właściciel -
internetica.pl

Temat: Reklama kierowana na miejsca docelowe

Witam,
Chciałem zapytać Was czy u Was ten typ reklamy sprawdza się lepiej niż kierowana na słowa kluczowe ?

Przede wszystkim jest to inny rodzaj reklamy. Daje Ci ona coś, czego reklama w wyszukiwarkach nie da - możliwość pokazania swojego boksu na wybranych prze Ciebie strona internetowych.

Czy jest lepsza? Zależy jakie są cele. U mnie znacznie gorzej się sprawdza w przypadku kampani ściśle sprzedażowych. Za to na pewno jest to niezła metoda reklamy jeśli chodzi np. o budowę świadomości
marki.
Nigdzie nie zauważyłem, ale czy nie da się wybrać przy reklamie kierowanej na miejsca docelowe przy jakich frazach ma się wyświetlać ?

Jak sama nazwa wskazuje nie jest to reklama "kierowana na słowa kluczowe" tylko na "miejsca wyświetlania reklam". Co za tym idzie - nie wybierasz słów kluczowych, tylko strony internetowe na których ma być emitowana (google daje Ci posegregowaną tematycznie listę witryn, a ty zaznaczasz te które Cię interesują)
Konkretnie chodzi mi o katalog gwiazdor.pl. Jaką przeważnie na stronach ustawiacie minimalną stawkę na kliknięcie ?

Z mojego doświadczenia wynika że łatwiej o emisję jak ustawiasz koszt CPM (za tysiąc wyświetleń)Łukasz Iwanek edytował(a) ten post dnia 24.06.08 o godzinie 21:34

Temat: Reklama kierowana na miejsca docelowe

dzieki

konto usunięte

Temat: Reklama kierowana na miejsca docelowe

Zasada tego typu reklamy jest prosta. To Ty palcem wskazujesz gdzie reklama ma być emitowana. Jeśli wygrywa ona licytację z innymi (wyższa stawka) jest tam emitowana.
Moim zdaniem jest to bardzo skuteczna metoda reklamy kontekstowej. Oczywiście nie działa dla 100% produktów/usług ale dla większości. Moim zdaniem ma ona tylko sens w przypadku gdy jest rozliczana wg. stawki CPC ale może to wina mojej niechęci do CPM.

Minusem jest to że wydawcy treści mogą zablokować bezpośrednie kierowanie reklam na swoją stronę. Oznacza to że nie wszystkie witryny dostępne dla AdWords są dostępne w tej opcji.

Ogólnie jest to bardzo fajna opcja a w połączeniu z emisją ciekawych banerów naprawdę przynosi efekty.Sebastian Mioduszewski edytował(a) ten post dnia 16.07.08 o godzinie 13:38

Następna dyskusja:

Zasady licytacji przy kiero...




Wyślij zaproszenie do