Temat: Reach Local Poland
Panie Grzegorzu,
Ponieważ na forum wymienia Pan inną opinię niż podczas bezpośredniej rozmowy z naszą firmą, pozwolę sobie również publicznie odpowiedzieć.
Standardowo przed startem kampanii wypełniany jest brief zawierający informacje pozyskane od Klienta na temat jego biznesu i oczekiwań w stosunku do kampanii. Taka sytuacja miała miejsce i w przypadku Pana kampanii. Dodatkowo, jak Pan wspomniał, dostaliśmy dostęp do Pana konta AdWords.
Kampania, przygotowana na podstawie brief-a, wystartowała 17.12 a 19.12 została wstrzymana, gdyż nie spełniała wszystkich Pana oczekiwań. Po rozmowie z Pracownikiem przygotowującym kampanię, ustalona została nowa strategia, na podstawie której opracowaliśmy nową specyfikację, którą Pan zaakceptował (20.12). Kampania została wznowiona 27.12.
Zostaliśmy poproszeni o wstrzymanie kampanii na okres Pana urlopu, co dokładnie zostało wykonane. W międzyczasie, automatycznie, uruchomił się kolejny cykl kampanii, który zaczął działać. Jak najbardziej, był to nasz błąd. Ze względu na nasze niedopatrzenie, pokazując, że zależy nam na współpracy, oprócz przeprosin o których Pan pisze, zaproponowaliśmy rekompensatę w postaci kwoty, która została wykorzystana w okresie Pana urlopu tak, by nie był Pan stratny.
Pozwolę odnieść się jeszcze do kwestii umowy. Jest ona jasna i Klient wie, że jest dwumiesięczny okres wypowiedzenia od samego początku. Sposób liczenia okresu wypowiedzenia jest powszechny, więc nie rozumiem, gdzie jest w tym względzie nieuczciwa praktyka.
Warto dodać, skąd okres wypowiedzenia się bierze:
Kampanie uruchomione na naszym rozwiązaniu bazują na idei zwiększania ilości konwersji w trakcie trwania kampanii, co również przekłada się na zmniejszanie kosztu za konwersję. Budżet alokowany jest w głównej mierze w te słowa kluczowe, które przyprowadzają konwersje, a tym samym przekładają się na ilość klientów i zysk z inwestycji. Jednak, aby to miało miejsce, system musi zebrać odpowiednią ilość danych bazując na realnych zachowaniach użytkowników w sieci, którzy co dnia wpisują inne słowa kluczowe, którzy w różne dni, z różnym nasileniem, szukają najbardziej adekwatnej odpowiedzi na swoje potrzeby czy pytania.
Jesteśmy zaskoczeni Pana postem i negatywną opinią, ponieważ w bezpośrednich rozmowach wykazywał Pan zupełnie inną postawę. Działaliśmy po partnersku i nic nie wskazywało na jakikolwiek problem, a wręcz przeciwnie - wykazał Pan zadowolenie. Przykro nam bardzo.
Rozumiemy, że Pana zachowanie związane było z chęcią skrócenia okresu wypowiedzenia… Bardzo żałujemy, że zostało to załatwione przez Pana w ten sposób.
Jesteśmy firmą bardzo elastycznie nastawioną na współpracę z Klientem, zawsze dostosowującą się indywidualnie do potrzeb danego Kontrahenta. To właśnie Klient jest w tym wszystkim najważniejszy. Pokazujemy to co dnia zachowując najwyższą jakość naszych usług.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.06.14 o godzinie 17:49