Temat: pytanie o strategię
Paulina Niżankowska:
Np. do wyrażenia? Ono podobnie jak ścisłe ogranicza Ci wyniki, ale daje większe możliwości na wyświetlanie reklam.
Możesz rozwinąć tą myśl ? na czym te większe możliwości polegają ?
Spróbuję dopasować do wyrażenia - z ciekawości, nic nie tracę.
Może frazy są na tyle dopasowanie, lub rzadkie, że ludzie ich "samych "po prostu nie wyszukują.
Z analizy trendu i intuicji to nie wynika. Słowa potrzebują jakiegoś kopniaka, żeby weszły do gry i konkurowały ze słowami, które już się "kręcą"
Kiedyś podnosiłem bardziej CPC na początek, żeby ruszyły. Dziś zdaje się to nie działa tak efektywnie.
Algorytm "jakoś" decyduje o włączeniu słów do obrotu.
Podobnie z rotacją reklam wewnątrz grupy. Gdy są trzy boxy, często jeden jest wyswietlany bardzo często, drugi czasami a trzeci wogóle.
Rozumiem, że google może uwzględniać jakość i dopasowania przeróżne.
Ale w przypadku pojedynczej frazy - gdy wszystkie mają ten sam WJ
nie wiem czym mogę jeszcze regulować.
Spróbuje zmienić dopasowanie tak jak radzisz.