Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Panel Klienta ?

Gdzie Moje znalesc Panel Klienta ?
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Panel Klienta ?

o jaki panel klienta Twoje pisać?
Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Panel Klienta ?

Bartosz Szczęśniak:
o jaki panel klienta Twoje pisać?


mozesz jaśniej :>

konto usunięte

Temat: Panel Klienta ?

z łezką w oku wspominam te beztroskie lata studenckie :)

konto usunięte

Temat: Panel Klienta ?

Łukasz Olejarka:
Gdzie Moje znalesc Panel Klienta ?

mysle, ze w internecie :-P ;-)))

https://adwords.google.com nie dziala?

konto usunięte

Temat: Panel Klienta ?

Łukasz Olejarka:
Gdzie Moje znalesc Panel Klienta ?

Może MCK ?
Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Panel Klienta ?

przepraszam za błąd (Moje) MOGĘ :P
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Panel Klienta ?

ok, a teraz krotko i na temat: o jaki panel klienta pytasz?
Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Panel Klienta ?

chodzi mi o panel klienta który udostepniaja agencje interaktywne w celu pokazywania raportow?

moze tak ja jaki sposob wy wysylacie raporty dla klientów ( gdzie umieszczacie )
są to raporty codzinne, tygodniowe, miesieczne ?

konto usunięte

Temat: Panel Klienta ?

Agencje mają swoje wewnętrzne narzędzia do tych celów - AdWords tego nie udostępnia. No chyba, że pisząc raporty masz na myśli raporty bezpośrednio z AdWords, więc wtedy wystarczy dać klientowi dostęp tylko do raportów na danym koncie.

pozdrawiam,
Krzysiek

edit: wpadnij jutro na Warsztaty Silesia SEM to Ci opowiem jak to wygląda.Krzysztof Cichocki edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 13:56
Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Panel Klienta ?

Krzysztof Cichocki:
Agencje mają swoje wewnętrzne narzędzia do tych celów - AdWords tego nie udostępnia. No chyba, że pisząc raporty masz na myśli raporty bezpośrednio z AdWords, więc wtedy wystarczy dać klientowi dostęp tylko do raportów na danym koncie.

pozdrawiam,
Krzysiek

edit: wpadnij jutro na Warsztaty Silesia SEM to Ci opowiem jak to wygląda.Krzysztof Cichocki edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 13:56


chetnie bym przyjechal ale nie mam kiedy ( czasu brak ; / ) a jestem spod rzeszowa .

a tak w skrocie to chyba wiem ock : Adwords> Moje konto>Dostęp do konta>Zaproś innych użytkowników>Poziom dostępu> Dostęp tylko do odczytu

Dobrze myśle Krzysztofie ? : )

konto usunięte

Temat: Panel Klienta ?

Dobrze :) Z czasem zauważysz, że standardowe raporty już nie będą wystarczały - dzieje się to na etapie, kiedy ktoś od Ciebie już nie kupuje pakietu kliknięć tylko kompleksową usługę generowania konwersji. Wtedy trzeba się trochę namęczyć i zrobić jakiś online-owy, dedykowany moduł raportowania sprzężony z API AdWords.
Magda Wołoszyn

Magda Wołoszyn specjalista ds.
reklamy

Temat: Panel Klienta ?

Krzysztof Cichocki:
Dobrze :) Z czasem zauważysz, że standardowe raporty już nie będą wystarczały - dzieje się to na etapie, kiedy ktoś od Ciebie już nie kupuje pakietu kliknięć tylko kompleksową usługę generowania konwersji. Wtedy trzeba się trochę namęczyć i zrobić jakiś online-owy, dedykowany moduł raportowania sprzężony z API AdWords.


kompleksową usługę generowania konwersji?
co masz na myśli ?
Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Panel Klienta ?

przyłączam sie do pytania Magdaleny

konto usunięte

Temat: Panel Klienta ?

Takie CPA z zawiązanymi oczami klienta :)

Usługa, w której klienta nie interesuje jak, ale wykonawca ma generować konwersje i za to jest rozliczany - stosować można różne techniki, ale to zależy od umowy.

Co ciekawe te początkowe ustalenia dotyczące niechęci informacji w jaki sposób generowana jest konwersja przeradzają się czasami wręcz w żądzę danych - stąd też potrzeba rozbudowanych statystyk.

Znając życie po takiej porcji danych klient jest sam wstanie zrobić kampanię, więc z tym trzeba ostrożnie.

Inna sprawa to to, że pokazywanie raportów AdWordsowych osobom, które na tym się nie znają mija się z celem, więc czasami warto pokazać takie dane w obrobionej postaci z ładnym panelem logowania.

Kiedyś agencje dawały też własne statystyki tylko po to żeby nie pokazywać klientowi, że linki robią via AdWords, ale to już inna bajka ;)

Temat: Panel Klienta ?

Witam
widze ze powstal podobny temat ktory mnie nurtuje więc chcialbym się coś poradzić.

Zaczynam przygode z adwordsami. Nie wiem jakie raporty wysylać klientom oraz w jakis okresach czasu.
Mozecie podac jakies wskazowki, jak wyglada raportowanie dla waszych klientow ?

Pozdrawiam AF
Tomasz B.

Tomasz B. Marketing,
E-commerce, Search
Engine Marketing,
Performan...

Temat: Panel Klienta ?

Andrzej Frączek:
Witam
widze ze powstal podobny temat ktory mnie nurtuje więc chcialbym się coś poradzić.

Zaczynam przygode z adwordsami. Nie wiem jakie raporty wysylać klientom oraz w jakis okresach czasu.
Mozecie podac jakies wskazowki, jak wyglada raportowanie dla waszych klientow ?

Pozdrawiam AF

@Andrzej, najlepiej tak, by Klient miał pełną świadomość co się dzieje z jego "portfelem". To już kwestia do dogadania Ciebie i Klienta. Powinieneś porozmawiać z nim na ten temat. Wysyłanie raportów może, ale nie musi być ściśle określone.

pozdrawiam,
Tomek
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Panel Klienta ?

Przeważnie jest to ustalane indywidualnie z każdym Klientem. Wszystko zależy jak się rozliczasz z usługi. Nie musisz tylko w jeden konkretny sposób pracować i wtedy zupełnie inaczej będziesz to raportował.



Wyślij zaproszenie do