Rafał Ganowski

Rafał Ganowski Kampanie PPC

Temat: Nowe możliwośći adwords

Co sądzicie o tego typu rozwiązaniu? Za pomocą linku show/hide wyświetlany jest większy obszar reklamy wraz z konkretnymi produktami:

http://www.flickr.com/photos/rustybrick/2969324434/siz...Rafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 30.10.08 o godzinie 13:19
Magdalena G.

Magdalena G. eCommerce,
marketing, lider
zespołu

Temat: Nowe możliwośći adwords

widoczne to to jest.. pytanie jak będzie z klikalnością. Jednak link sponsorowany kojarzy się z nieinwazyjną formą a tu o nieinwazyjności nie może być mowy.
Rafał Ganowski

Rafał Ganowski Kampanie PPC

Temat: Nowe możliwośći adwords

Magdalena L.:
widoczne to to jest.. pytanie jak będzie z klikalnością. Jednak link sponsorowany kojarzy się z nieinwazyjną formą a tu o nieinwazyjności nie może być mowy.

Domyślnie reklama wyświetlana jest w standardowej formie, można ją po prostu 'rozwinąć' przy pomocy kliknięcia w 'show'.
Magdalena G.

Magdalena G. eCommerce,
marketing, lider
zespołu

Temat: Nowe możliwośći adwords

Rafał Ganowski:
Magdalena L.:
widoczne to to jest.. pytanie jak będzie z klikalnością. Jednak link sponsorowany kojarzy się z nieinwazyjną formą a tu o nieinwazyjności nie może być mowy.

Domyślnie reklama wyświetlana jest w standardowej formie, można ją po prostu 'rozwinąć' przy pomocy kliknięcia w 'show'.

no to pytanie - ile osób ja rozwinie?

Jakoś sceptycznie na to patrze
Rafał K.

Rafał K. Kontakt dla
headhunterów:
rafal.kaniecki@gmail
.com

Temat: Nowe możliwośći adwords

Fajne rozwiązanie. Zwłaszcza w przypadku kampanii sprzedażowych, bez kliknięcia w link można poinformować szukającego o cenie i specyfikacji danego produktu.

konto usunięte

Temat: Nowe możliwośći adwords

http://www.ppchero.com/have-you-seen-this-expanded-pro...

Mi się podoba to rozwiązanie. Kolejny dowód popierający moją tezę że szukajka będzie bardziej "wypasiona".
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Nowe możliwośći adwords

Mnie również się to podoba. Szybkie i szersze przekazanie informacji przed wejściem na stronę może mieć korzyści dla klientów: nie zapłacą za klik, gdy dostatecznie nie przekonają internauty.
Przede wszystkim dawałoby zwiększenie efektywności i oszczędność w postaci obniżenia ilości nieefektywnych kliknięć. Tak wygląda to na pierwszy rzut oka i w "teorii".

konto usunięte

Temat: Nowe możliwośći adwords

Jak domyślam się takie rozwiniećie reklamy przez uzytkownika będzie bezpłatne. Jeśli tak to jest to fajny bonus dla reklamodawców. Byłby to nie tylko kolejny filtr odsiewający niezainteresowanych ale może uatrakcyjnić reklamę i obraz reklamodawcy w oczach odbiorców.
Rafał Ganowski

Rafał Ganowski Kampanie PPC

Temat: Nowe możliwośći adwords

Sebastian Mioduszewski:
Jak domyślam się takie rozwiniećie reklamy przez uzytkownika będzie bezpłatne. Jeśli tak to jest to fajny bonus dla reklamodawców. Byłby to nie tylko kolejny filtr odsiewający niezainteresowanych ale może uatrakcyjnić reklamę i obraz reklamodawcy w oczach odbiorców.

Zastanawiam się jak taka reklama może zadziałać na użytkownika, który dla przykładu szuka rowerów, wpisując w wyszukiwarkę frazę ogólną "rowery". Wyświetlą mu się trzy konkretne modele i czy przypadkiem nie uzna, że to wszystko co może znaleźć pod tym linkiem? Albo uzna, że te konkretne wyświetlone marki go nie interesują i nie wejdzie dalej, chociaż na stronie docelowej będzie rozszerzona oferta. Być może to jednak bardzo skrajny przypadek.

konto usunięte

Temat: Nowe możliwośći adwords

Wszystko fajnie ale:
- taką możliwość mają tylko 3 linki z lewej strony
- Google idzie w tym samy kierunku co Onet, czyli na ekranie reklamy, a wyniki organiczne dopiero po zjechaniu niżej

Google zaczyna też dostrzegać zmiany jakie niesie ze sobą coraz większa popularność dużych monitorów - znacznie mniejszy CTR boksów z prawej. Widzieliście jak wyglądają wyniki wyszukiwania na monitorze 22 albo 24 cale?

Tomasz Wieliczko pisał już o tym w grupie SEO/SEM.

A tak na marginesie dziwi mnie, że G nadal trzyma się starych ograniczeń w ilości znaków zarówno w wynikach organiczny, jak i linkach sponsorowanych - marnuje się sporo miejsca ;)
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Nowe możliwośći adwords

Google zaczyna też dostrzegać zmiany jakie niesie ze sobą coraz większa popularność dużych monitorów - znacznie mniejszy CTR boksów z prawej. Widzieliście jak wyglądają wyniki wyszukiwania na monitorze 22 albo 24 cale?

Tomasz Wieliczko pisał już o tym w grupie SEO/SEM.
Jeśli ta zależność rzeczywiście istnieje i jej istotność jest silna. Z chęcią poznałbym jakieś wyniki badań na ten temat. Ja mam wrażenie, że G ostatnimi czasy próbuje wielu różnych rozwiązań, ale na zasadzie chybił-trafił. Albo chwyci, albo nie.
Rafał Ganowski

Rafał Ganowski Kampanie PPC

Temat: Nowe możliwośći adwords

Marek B.:
Wszystko fajnie ale:
- taką możliwość mają tylko 3 linki z lewej strony

będzie motywacja do licytacji i walki o te miejsca, co przyniesie jeszcze większe przychody dla Google
- Google idzie w tym samy kierunku co Onet, czyli na ekranie reklamy, a wyniki organiczne dopiero po zjechaniu niżej

kierunek w reklamie nadaje raczej Google, a nie Onet, takie moje prywatne zdanie ;)
Google zaczyna też dostrzegać zmiany jakie niesie ze sobą coraz większa popularność dużych monitorów - znacznie mniejszy CTR boksów z prawej. Widzieliście jak wyglądają wyniki wyszukiwania na monitorze 22 albo 24 cale?

proponuję sprawdzić na przykład w analyticsie ilu masz użytkowników na swojej stronie, którzy korzystają z rozdzielczości monitora 1600x1200/1680x1050 albo większej, bo rozumiem, że 22"/24" to przynajmniej taka rozdzielczość

Ci użytkownicy to stanowcza mniejszośćRafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 31.10.08 o godzinie 14:57

konto usunięte

Temat: Nowe możliwośći adwords


proponuję sprawdzić na przykład w analyticsie ilu masz użytkowników na swojej stronie, którzy korzystają z rozdzielczości monitora 1600x1200/1680x1050 albo większej, bo rozumiem, że 22"/24" to przynajmniej taka rozdzielczość

Ci użytkownicy to stanowcza mniejszośćRafał Ganowski edytował(a) ten post dnia 31.10.08 o godzinie 14:57


Obecnie są mniejszością. Kiedyś standardem były 13-tki w których wszystko było zielone. Takie duże rozdzielczości są przyszłością. Wszyscy wiemy jak ważny jest eyetracking i że złoty trójkąt google ewoluuje i będzie widoczny trochę inaczej.

Wszystkie obecne zmiany (blended search) powodują zwiększenie oglądalności i zauważalności linków sponsorowanych. Temat tego wątku jeśłi zostanie wprowadzony to umocni tą tendencje. Ciągle lansuję teorię że internet przyszłości będzie "na wypasie" i to jest kolejna funkcjonalnośc z bajerem.
Paulina Wiktorska (Niżankowska)

Paulina Wiktorska
(Niżankowska)
Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords i Google
Analytics

Temat: Nowe możliwośći adwords

Z jednej strony ciekawe rozwiązanie dla tych co wyświetlają się w górnej częsci wyników wyszukiwań. Bo rozumiem ze screenów, że to głównie tych reklam będzie dotyczyć rozszerzenie.
Z drugiej strony nie wydaje mi się aby udogodnienie to było zupełnie bezpłatne. Poza tym aby oferty zostały wyświetlone muszą zostać najpierw przygotowane. Wiele pytań nasuwa się zwłaszcza, czy takie udogodnienie jest wogóle potrzebne?
Skoro jednak zostało to już wprowadzone w wersji zagranicznej pozostaje oczekiwanie na wyniki...

konto usunięte

Temat: Nowe możliwośći adwords

Paulina Niżankowska:
Z jednej strony ciekawe rozwiązanie dla tych co wyświetlają się w górnej częsci wyników wyszukiwań. Bo rozumiem ze screenów, że to głównie tych reklam będzie dotyczyć rozszerzenie.
Z drugiej strony nie wydaje mi się aby udogodnienie to było zupełnie bezpłatne. Poza tym aby oferty zostały wyświetlone muszą zostać najpierw przygotowane. Wiele pytań nasuwa się zwłaszcza, czy takie udogodnienie jest wogóle potrzebne?
Skoro jednak zostało to już wprowadzone w wersji zagranicznej pozostaje oczekiwanie na wyniki...


Z tego co czytałem to nie zostało wprowadzone tylko jest testowane. Dostęne będzie zapewne tylko dla tych z najwyższych wyników wyszukiwania. Żółty pasek też jest dostepny tylko dla tych reklam i jakoś system działa. Możliwe że system będzie poprostu dobierał reklamy tego samego klienta z innych słów kluczowych ewentualnie grup reklam. Co będzie zobaczymy.
Paulina Wiktorska (Niżankowska)

Paulina Wiktorska
(Niżankowska)
Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords i Google
Analytics

Temat: Nowe możliwośći adwords

Sebastian Mioduszewski:

Dostęne będzie zapewne tylko dla tych z najwyższych wyników wyszukiwania. Żółty pasek też jest dostepny tylko dla tych reklam i jakoś system działa.

Jasne tylko w żółtych wynikach zazwyczaj znajdują się firmy, które dostały bonusa od Google. Zatem nie mamy wpływu na to czy reklama naszego klienta sie tam znajdzie czy nie. Wobec tego ciekawa jestem na jakiej podstawie to będzie działać :)

konto usunięte

Temat: Nowe możliwośći adwords

Wpływa mamy bardzo duży na to i nikt nie może mieć większego wpływu na to. Aby uzyskać żółty pasek reklama musi:

1) Przekroczyć pewnien próg wyniku jakości (jego wysokość jest tajna ale myslę że jest to cos koło 5 lub 6).

2) Kwalifikować się do wyświetleń na pozycjach 1-3

3) Pozytywnie przejść ręczną akceptację pracownika Google.

Kto oprócz nas i pośrednio osoby akceptującej w Google może mieć wpływ na to ??

Następna dyskusja:

Nowe opcje AdWords.




Wyślij zaproszenie do