konto usunięte

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Napisałeś Bartosz, że PPC jest rozliczane w modelu CPC i CMP co jest jak sam wiesz mało zrozumiałe.

PPC - Płatnośc za kliknięcie
CPC - koszt za kliknięcie co wcale nie musi oznaczać formy rozliczenia PPC.

Możesz płacić np. za klikniecie lub za odslony i będziesz miał podane w statach np. CPC.

Zakłądajmy płace 30 zł, boks wyswietlał się 1000 razy przy CTR 10% - kliknięć było 100 co dało 0,30 CPC więc wcale nie jest to takie jednoznaczne bo CPC to tylko informacja o kosztach za klik a nie model rozliczeń.

PPA natomiast zostało wycofane z Adwordsa jak pamiętam po przejęciu DoubleClicka.

Więc nie można Bartosz napisać tak:
+GA to jedna z form SEM w modelu PPC z
rozliczeniem w modelu CPC lub CPM+
Modelem rozliczeniowzm ciagle jest platnosc za klikniecie.
CPC jak pisalem to informacja o kosztach za klik cost per click.

Więc można rozliczać się za klik, za odsłony a w roznych systemach także za akcje - Adwords to tylko system reklamowy nie SEM.

Leszek wiem wiem o co chodzi, tutaj się zgadzam, że nad podejściem do potencjalnego klienta należy jeszcze popracować.
Bardziej mi chodziło o zbaczanie z toru rozmowy.
Myślę, że kolega na pewno sobie to przemyśli a szkoda juz go tak meczyc.

Pozdrawiam
MariuszMariusz J. edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 08:13
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Mariusz J.:
Napisałeś Bartosz, że PPC jest rozliczane w modelu CPC i CMP co jest jak sam wiesz mało zrozumiałe.

PPC - Płatnośc za kliknięcie
CPC - koszt za kliknięcie co wcale nie musi oznaczać formy rozliczenia PPC.

Możesz płacić np. za klikniecie lub za odslony i będziesz miał podane w statach np. CPC.

Zakłądajmy płace 30 zł, boks wyswietlał się 1000 razy przy CTR 10% - kliknięć było 100 co dało 0,30 CPC więc wcale nie jest to takie jednoznaczne bo CPC to tylko informacja o kosztach za klik a nie model rozliczeń.

PPA natomiast zostało wycofane z Adwordsa jak pamiętam po przejęciu DoubleClicka.

Więc nie można Bartosz napisać tak:
+GA to jedna z form SEM w modelu PPC z
rozliczeniem w modelu CPC lub CPM+
Modelem rozliczeniowzm ciagle jest platnosc za klikniecie.
CPC jak pisalem to informacja o kosztach za klik cost per click.

Więc można rozliczać się za klik, za odsłony a w roznych systemach także za akcje - Adwords to tylko system reklamowy nie SEM.

Pozdrawiam
MariuszMariusz J. edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 08:13
a mi sie wydaje ze pierniczysz dla samego pierniczenia a ja jednak napisalem dobrze, prowadząc dosć jasna sciezkę logiczną
wyrywanie z kontekstu i czepianie sie slow to sztuka dla sztuki, a w tym przypadku to juz przerost formy nad trescią
nadal zostaję przy swoim, nie ma co prostować

konto usunięte

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Bartoszu tak na chwile po Świętach, ależ oczywiście po to właśnie by pokazać Ci, ze można do kazdego sie dowalic o slowko, czy ja napisalem to po cos innego - nie.

Pozdrawiam
Mariusz
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Mariusz J.:
Bartoszu tak na chwile po Świętach, ależ oczywiście po to właśnie by pokazać Ci, ze można do kazdego sie dowalic o slowko, czy ja napisalem to po cos innego - nie.

Pozdrawiam
Mariusz
dowalic sie i miec racje a dowalic sie i rzezbic w g**** to 2 rozne sprawy

konto usunięte

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Masz zupelna racje, ale sposob byl wlasnie taki sam jak Twój w stosunku do kolegi.
Co Ci przeszkadza jego oferta, to jego biznes i jego nauka.

Bo PPC to PPC a CPC to CPC i tego nie zmienisz. Ty koledze wrecz sugerowałeś by nie zawsze powoływał się na definicje a na zdrowy rozsądek.

Pozdrawiam
MariuszMariusz J. edytował(a) ten post dnia 17.04.09 o godzinie 08:04
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Mariusz J.:
Masz zupelna racje, ale sposob byl wlasnie taki sam jak Twój w stosunku do kolegi.
Co Ci przeszkadza jego oferta, to jego biznes i jego nauka.
momencik, bo przecieram oczy ze zdziwienia
czy Ty mi chcesz wmowic ze ja gdzies zglaszalem uwagi do oferty kolegi, czy to na allegro, czy to na stronie?
nic podobnego, wisi mi to co sobie ludzie na stronie piszą
Bo PPC to PPC a CPC to CPC i tego nie zmienisz.
do czego zmierzasz? przeciez ja nic nie zmieniam
stosujesz jakas dzwiną retorykę i spekulujesz

lepiej skonczmy temat

konto usunięte

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Mariusz J.:
Leszek wiem wiem o co chodzi, tutaj się zgadzam, że nad podejściem do potencjalnego klienta należy jeszcze popracować.
Bardziej mi chodziło o zbaczanie z toru rozmowy.
Myślę, że kolega na pewno sobie to przemyśli a szkoda juz go tak meczyc.

Pozdrawiam
MariuszMariusz J. edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 08:13

Przy pracy z klientami mam inne podejście, zgadza się. Najbardziej lubię kontakty twarzą w twarz przez tel czy maila nie można wszystkiego dobrze przedstawić. Największe kwotowo umowy podpisałem po kontaktach osobistych.

Tu, na goldenline, zostałem zaatakowany, że to ja nic nie wiem, że początkujący, że powinienem kraść auta itp. w sumie nie wiem dlaczego, konkurencja?? A może po prostu głupia złośliwość.

Moja oferta na allegro wydaje mi się merytorycznie dobra. Mam chyba prawo nazywać kampanie linków w AdWords SEM, prawda??
Łatwiej mi tłumaczyć klientom, że SEO to poprawianie wyników w wynikach naturalnych a SEM to płatne reklamy i że te 2 formy są od siebie całkowicie uniezależnione. Dla wielu i tak jest to skomplikowane, może źle tłumaczę??
Nie mówię, że jestem wszechwiedzący, codziennie dowiaduję się nowych nieznanych mi rzeczy w tym temacie, ale ani Leszek ani nikt inny nie pokazał mi MERYTORYCZNEGO błędu w mojej ofercie. A tych chętnie bym posłuchał.

konto usunięte

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Bartosz Szczęśniak:
Wojciech Skarbek:
napisałem wyraźnie, że są 2 definicje, mogę chyba używać odpowiadającej mi terminologii?
błąd popełniasz kierując się definicjami - rusz głową :)
przyjmij co oczywiste - GA to jedna z form SEM w modelu PPC z rozliczeniem w modelu CPC lub CPM
SEM zatem dzieli sie na PPC oraz SEO (druga forma SEM)
a SEO dzieli się na (patrz post wyżej)

hehe, ja dokładnie wiem co jest czym. W ofercie napisane jest tak a nie inaczej dla wygody klientów.
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Wojciech Skarbek:
Bartosz Szczęśniak:
Wojciech Skarbek:
napisałem wyraźnie, że są 2 definicje, mogę chyba używać odpowiadającej mi terminologii?
błąd popełniasz kierując się definicjami - rusz głową :)
przyjmij co oczywiste - GA to jedna z form SEM w modelu PPC z rozliczeniem w modelu CPC lub CPM
SEM zatem dzieli sie na PPC oraz SEO (druga forma SEM)
a SEO dzieli się na (patrz post wyżej)

hehe, ja dokładnie wiem co jest czym. W ofercie napisane jest tak a nie inaczej dla wygody klientów.
Wojtku, ja mam to w nosie, mozesz napisac ze roliczasz kliki w modelu hwdp, tez bedzie dobrze :)
koledzy po fachu mają zbyt wyidealizowaną wizję, nie chcą dopuscić do zepsucia rynku, który juz się zepsuł, oferty z allegro są jedynie gwozdziem do trumny

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Widzę, że nie tylko GL, ale Profeo też "zaspamowane" równo ofertami kolegi :)
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Tomasz Piechula:
Widzę, że nie tylko GL, ale Profeo też "zaspamowane" równo ofertami kolegi :)
kazdy orze jak moze :)
zepsuje sobie chlopak markę i za 2 lata zmieni nazwę na pozycjonex, pozycjopol, pol-pozycjo, pozycjoneo i tympodobne :)
Paulina Wiktorska (Niżankowska)

Paulina Wiktorska
(Niżankowska)
Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords i Google
Analytics

Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV

Tu, na goldenline, zostałem zaatakowany, że to ja nic nie wiem, że początkujący, że powinienem kraść auta itp. w sumie nie wiem dlaczego, konkurencja?? A może po prostu głupia złośliwość.

Moja oferta na allegro wydaje mi się merytorycznie dobra. Mam chyba prawo nazywać kampanie linków w AdWords SEM, prawda??
Łatwiej mi tłumaczyć klientom, że SEO to poprawianie wyników w wynikach naturalnych a SEM to płatne reklamy i że te 2 formy są od siebie całkowicie uniezależnione. Dla wielu i tak jest to skomplikowane, może źle tłumaczę??
Nie mówię, że jestem wszechwiedzący, codziennie dowiaduję się nowych nieznanych mi rzeczy w tym temacie, ale ani Leszek ani nikt inny nie pokazał mi MERYTORYCZNEGO błędu w mojej ofercie. A tych chętnie bym posłuchał.

Witaj,

Myślę, że głównym powodem dyskusji było to, że przede wszystkim spamujesz fora swoją ofertą, a co gorsza robisz to nie w tych działach co trzeba. Celujesz z kampanią niskobudżetową więc domyślam się, że na początek chcesz pozyskać klientów, którzy tak naprawdę z tym narzędziem do czynienia jeszcze nie mieli. Po co więc umieszczać takie oferty w dziale SEM skoro oni tu nie siedzą bo nawet nie wiedzą co to tak na prawdę jest. Jeśli już zaczynasz spamowanie - a na Profeo poszalałeś równo , dziwie się, że tam Cie jeszcze nie zablokowali - to celuj w inne działy.

Co do samej oferty to jak dla mnie marketingowo jest dobra, bo oferujesz sporo tak naprawdę za free, a to niestety dobrze trafia do klienta zwłaszcza tego, który ma mały budżet lub boi się inwestować, bo nie wie jaki będzie tego efekt końcowy. W kwestię wiedzy nie wnikam bo domyślam się, że taki budżet raczej nie pójdzie na rozbudowane kampanie czy też linki z branży wyjątkowo konkurencyjnych. Kwestia tylko czy opłaca Ci się pozyskiwać tak małych klientów?

Pozdrawiam,
Paulina Niżankowska



Wyślij zaproszenie do