konto usunięte
Temat: Kompleksowy marketing w Google,200zł w AdWords,FV
Napisałeś Bartosz, że PPC jest rozliczane w modelu CPC i CMP co jest jak sam wiesz mało zrozumiałe.PPC - Płatnośc za kliknięcie
CPC - koszt za kliknięcie co wcale nie musi oznaczać formy rozliczenia PPC.
Możesz płacić np. za klikniecie lub za odslony i będziesz miał podane w statach np. CPC.
Zakłądajmy płace 30 zł, boks wyswietlał się 1000 razy przy CTR 10% - kliknięć było 100 co dało 0,30 CPC więc wcale nie jest to takie jednoznaczne bo CPC to tylko informacja o kosztach za klik a nie model rozliczeń.
PPA natomiast zostało wycofane z Adwordsa jak pamiętam po przejęciu DoubleClicka.
Więc nie można Bartosz napisać tak:
+GA to jedna z form SEM w modelu PPC z
rozliczeniem w modelu CPC lub CPM+
Modelem rozliczeniowzm ciagle jest platnosc za klikniecie.
CPC jak pisalem to informacja o kosztach za klik cost per click.
Więc można rozliczać się za klik, za odsłony a w roznych systemach także za akcje - Adwords to tylko system reklamowy nie SEM.
Leszek wiem wiem o co chodzi, tutaj się zgadzam, że nad podejściem do potencjalnego klienta należy jeszcze popracować.
Bardziej mi chodziło o zbaczanie z toru rozmowy.
Myślę, że kolega na pewno sobie to przemyśli a szkoda juz go tak meczyc.
Pozdrawiam
MariuszMariusz J. edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 08:13