Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: Jak za 50 zł przeprowadzić skuteczną rekrutację z użyciem...

Cześć.

Dziś zapraszam do nietypowego materiału, w którym dzielę się swoimi doświadczeniami na temat AdWords. Pokazuję, jak w prosty sposób możesz przy pomocy kampanii AdWords przygotować udaną rekrutację.
Video obrazuje kampanię, monitorowanie zachowania użytkowników na stronie - analizę zdarzeń GA, a także omawia elementy dobrej strony typu landing-page:

https://www.youtube.com/watch?v=Ol4bvs5EHAE
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: Jak za 50 zł przeprowadzić skuteczną rekrutację z użyciem...

Fajny case :)

Koszt byłby zapewne jeszcze niższy, gdyby wskaźnik jakości był wyższy. Niski wskaźnik pokazuje m.in., że mogło dojść do rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami wykreowanymi w reklamie (pojawiającej się na konkretne słowa kluczowe), a treścią landing page.
Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: Jak za 50 zł przeprowadzić skuteczną rekrutację z użyciem...

Dzięki za feedback :) Myślę, że działania dałoby radę przeprowadzić jeszcze lepiej, no ale w zasadzie... w naszym wypadku nie było już takiej potrzeby, bo udało się zatrudnić pracownika bardzo szybko. Natomiast w kolejnej rekrutacji na pewno jeszcze powalczymy o lepszy wynik jakości.

Myślę, że "zaszkodziła" trochę nazwa stanowiska. Pracownik NOC - Network Operations Centre, a nie noc, w sensie pory doby, na co liczyło wielu klikających - to mogło przyczynić się do obniżenia wyniku jakości. Niestety, w filmie tego nie pokazałem, ale składniki wyniku jakości potwierdzają tą hipotezę. Bardzo dobrze oceniono trafność reklam, ale doświadczenie strony docelowej kuleje i zaniża uzyskiwany wynik jakości. Następnym razem, gdy będziemy prowadzić rekrutację na stanowisko o mniej "kontrowersyjnej" nazwie, zapewne łatwiej będzie uzyskać jeszcze lepsze parametry.
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: Jak za 50 zł przeprowadzić skuteczną rekrutację z użyciem...

Będzie wtedy okazja poszerzyć listę słów wykluczających :) W moich kampaniach jest ona zwykle dużo dłuższa, niż lista słów kluczowych.



Wyślij zaproszenie do