Temat: Jak często zmieniać kreacje?
Witaj Tomaszu,
tak naprawde to ile szkol AdWords tylu nauczycieli. Z mojego punktu widzenia wazna rzecza jest dobre przygotowanie kreacji na samym poczatku i to w kilku - kilkunastu wersjach. Bazujac na zgromadzonych danych (konwersje, ctr, bounce rate itd.), po okresie testowym mozna rozbudowac kampanie o nowe kreacje na fundamentach tych, ktore osiagnely najlepsze rezultaty - i to jest pierwszy moment na zmiany. Okres testowy w zaleznosci od strategii moze byc rozny, ale przewaznie wynosi od jednego do dwoch miesiecy (czasami po kilku dniach mozna zauwazyc wyzszosc jednych tekstow/kreacji nad drugimi).
W pozniejszym czasie wazne jest branie pod uwage zmian rynkowych, sezonowosci, konkurencji - nie mozna w tym drugim etapie jednoznacznie odpowiedziec jak czesto zmieniac kreacje - "to zalezy". To zalezy i to od wielu rzeczy. Zastanow sie z jakim produktem pracujesz i przeanalizuj wszystkie czynniki z poczatku mojego drugiego akapitu.
pozdrawiam,
Krzysiek