Temat: Google Advertising Professionals Exam
Do zdania za pierwszym razem.
Trochę pytań bez sensu, w stylu tego wróbelka, co miał jedną nóżkę bardziej, niż drugą - "dlaczego Google jest lepsze od innych - bo ma zasięg jakiś tam, bo ileś tam więcej ludzi ogląda codziennie SERPy, bla bla" - w dodatku to było akurat wielokrotnego wyboru.
Pytania obliczeniowe proste matematycznie - bez problemu bez kalkulatora można sobie poradzić.
Jedno z pytań obliczeniowych miało złą treść - przy tłumaczeniu na polski wartości w zadaniu (jakbyśmy nie mogli liczyć w dolarach) zapomnieli przetłumaczyć wykres z dolarów - w żadną stronę się nie zgadzało.
Generalnie learning center, podstawowa wiedza na temat kampanii PPC i wiedza praktyczna - nie powinno być problemów.
Pytania można oznaczać sobie jako "do sprawdzenia", więc wiadomo gdzie należy wrócić, jak zostanie czas. Czasu sporo - zostało mi około 15min.
Zdawałem 2 miesiące temu.