Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Korzystał ktoś może?

Jestem ciekaw czy jest tu jakaś wartość dodana czy tak jak w przypadku pozostałych automatów w AdWords - tylko podwyższanie CPC i nabijanie niekoniecznie wartościowych klików?

Pozdr
JK

Temat: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Masz na myśli ten mechanizm, który wszedł w pierwszym kwartele tego roku ?
Jeśli tak to mogę powiedzie, że sprawdza się w sklepach z dużą ilością towaru - zaoszczędza czas na konfigurację kampanii.

konto usunięte

Temat: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

@tomasz Tak tylko trzeba pamiętać o monitorowaniu wykluczeń, bo często dużo chłamu sciąga.
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Tomasz Sobecki:
Masz na myśli ten mechanizm, który wszedł w pierwszym kwartele tego roku ?
Jeśli tak to mogę powiedzie, że sprawdza się w sklepach z dużą ilością towaru - zaoszczędza czas na konfigurację kampanii.

A porównywałeś konwersje/koszty z kampanii ustawionej samodzielnie vs. ten automat?
Konrad Głowacki

Konrad Głowacki Specjalista ds
Marketingu, OBI

Temat: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Koszty są większe, ale również konwersja jest większa = koszt konwersji rośnie (tak było w moim przypadku - koszt był na tyle mały, że mogłem sobie pozwolić na ich wzrost).

Jeśli masz jeszcze miejsce na zwiększenie kosztów, to możesz spróbować.
Piotr S.

Piotr S. Specjalista ds. SEM

Temat: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Moim zdaniem należy je testować w dłuższym okresie czasu zwłaszcza, że jego możliwości i ściągany ruch rosną wraz z co raz lepszymi efektami SEO - im większy poziom indeksacji danej witryny tym DSA obejmuje jej większą część. Osobiście mi się dobrze sprawdza przy sporych serwisach z setkami podstron, gdzie ruch stale, acz systematycznie rośnie w górę.

To również dobry sposób na wyłapywanie rzeczy jeszcze nie objętych dedykowanymi działaniami w kampaniach. Z konwersją bywa różnie, raczej utrzymuje się w średniej całej kampanii ale zawsze można z niej powyciągać te rzeczy które się sprawdziły i spróbować podciągnąć statystyki już manualnymi metodami ;-)

Następna dyskusja:

Reklamy Video.




Wyślij zaproszenie do