konto usunięte

Temat: Centrum Optymalizacji

Marcin Wyszyński:
http://www.google.com/intl/pl/adwords/optimization/ind...

Co sądzicie?
dobre, część ludzi pzrestanie teraz pytać:) pozdr. mfs

konto usunięte

Temat: Centrum Optymalizacji

Marcin Wyszyński:
http://www.google.com/intl/pl/adwords/optimization/ind...

Co sądzicie?

To może na przykładach. Rozdział Kierowanie na słowa kluczowe.

Wykluczające słowa kluczowe: reklamodawcy często lekceważą wykluczające słowa
kluczowe, a są one bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na poprawę zwrotu z inwestycji.
Weźmy słowo kluczowe stół. Jeśli zależy Państwu tylko na użytkownikach zainteresowanym
kupnem wiklinowych stołów ogrodowych, naprawdę sugerujemy zastosowanie wykluczających
słów kluczowych. Dodając do listy słowa –krzesło, –parasol lub –plastikowy (ze znakiem minus),
automatycznie blokują Państwo wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania krzeseł
ogrodowych, parasoli ogrodowych czy plastikowych stołów ogrodowych, które niekoniecznie
generują pożądane kliknięcia Państwa reklamy.


1) Od kiedy słowo stół jest synonimem dla krzesło czy parasol?
2) Sprzedaję wiklinowe stoły ogrodowe - nie dość że wiklinowe, to jeszcze ogrodowe - po co mam w ogóle rozważać dodanie słowa stół do mojej kampanii???

Rozdział dodatkowych Grupowanie słów kluczowych (z pliku o turystyce)

Kanada
Wycieczki do Kanady
Pobyt w Kanadzie
Oferty w Kanadzie
Kanada — oferty promocyjne
Kanada — niskie ceny
Kanada — oferta specjalna


Powyższy zestaw jest przedstawiany jako "zoptymalizowany" i "skierowany dokładnie na poszczególne grupy docelowe użytkowników"... szkoda tylko, że ani tu, ani w przykładzie z Seszelami czy Kanarami nie ma żadnego zoptymalizowania, a celność można porównać do strzelania z garłacza nabitego siekańcami. I po co te myślniki w słowach kluczowych?

Piękne kwiatki można też znaleźć w plikach:
tech.pdf,
- zestaw z ogólny z twardym dyskiem zewnętrznym zabija dodanie frazy dyski twarde (francja relewancja)

automotive.pdf:
- naprawa samochodów wrzucona do jednego zestawu z częściami samochodowymi
- zakup używanego skutera razem z nowym skuterem, przy tekście jasno komunikującym sprzedaż używanych (i jeszcze jak piąte koło u wozu w tym samym zestawie fraza skuter reklamy drobne - LOL!)

business.pdf:
- widzę te tłumy ludzi zainteresowanych profesjonalnym kursem business english, szukających go po zapytaniu tani kurs angielskiego :)

I tak dalej. Pomijam interpunkcję w kreacjach, literówki w słowach kluczowych (mała firma medyczne), i temu podobne historie. Pomijam też nagminne umieszczanie w tej samej adgrupie słów kluczowych, które ewidentnie są adresowane do ludzi znajdujących się w różnych stadiach cyklu zakupowego - powinni więc oni otrzymywać adekwatne do stadium przekazy reklamowe.

Moim zdaniem takie dokumenty z logiem Google to obciach. Może chcecie ich pisanie outsourcować u kogoś :>?

pozdrówko,
bartek.



Wyślij zaproszenie do