Łukasz Olejarka

Łukasz Olejarka Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Witam

Jak ustawiacie swój budżet jeśli na kampanie miesięczną gdy macie do wydania 200 zł ?
Sieć wyszukiwania: Wyszukiwarka Google oraz partnerzy wyszkiwania

Czy jest sensu ustawiania dziennego budżetu tak aby wystarczyl do konca miesiaca z taką kwotą na kampanie?
200 zł na kampanie
Miesiac ma 30 dni więc
200:30 = 6,66 zł dziennie
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Łukasz Olejarka:
Jak ustawiacie swój budżet jeśli na kampanie miesięczną gdy macie do wydania 200 zł ?

200 pln w miesiac to baaaaardzo malo
nie mamy takich budżetów, ciezko cos podpowiedziec :)

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

będzie to w porywach do 5,6 kliknięć dziennie więc trudno oczekiwać jakichkolwiek efektów..

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Co Ty Kamilu za farmazony pleciesz :)

Jeśli masz CPC za 10 groszy da to Łukaszowi nawet 66 wejść dziennie, jeśli ma 3.3 zł za CPC da mu to dwa kliknięcia dziennie :)

Pytanie co Łukasz chce reklamować ?

Moim zdaniem jest sens. Adwords sam przypilnuje aby budżet miesięczny nie został przekroczony.
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Użyłbym tylko wyszukiwarki google bez partnerów.

Ograniczył region tylko do miejscowości, w której działasz - w ostateczności do województwa. Wybrał odpowiednie godziny emisji reklamy. Wyłączył całkiem noc.

Te zabiegi powinne ograniczyć wydatki budżetu dziennego co przełoży się na lepsze wykorzystanie tak małego budżetu.

Nie wspomne o bardzo dobrym przygotowaniu kampanii by wynik jakości był na pewno powyżej 7/10.

Nadal nie znamy branży, którą chcesz reklamować. Jeśli jest ona bardzo konkurencyjna to nie reklamuj się z takim budżetem. Uzbieraj więcej i wystartuj bo przy 200 zł na miesiąc będziesz skłonny stwierdzić po kampanii, że adwords nie jest skuteczne.
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Kamil Więcek:
będzie to w porywach do 5,6 kliknięć dziennie więc trudno oczekiwać jakichkolwiek efektów..
estymacja rodem z dzikiego zachodu :)

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Hmmm ja raczej ustawiam 200zł dziennie i jestem raczej zły jak nie uda się wykorzystać kliknięciami budżetu dziennego.
Lech Walkiewicz

Lech Walkiewicz Technik Informatyk

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

dodaj stówę więcej do budżetu miesięcznego, ustaw dzienny budżet na 10zł, ilość słów kluczowych ogranicz do 10-15., zmniejsz kwotę za klikanie z 1zł (automat) do niższej ceny (tzn. na początku np 10gr za każde słowo ustaw, a potem zmieniaj - jeśli pisze że do 1str. trzeba 45 to daj 50gr i będzie przy takim budżecie git).

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

No dobra można w 40s
http://www.youtube.com/watch?v=qSGGtL5c7AM&feature=rel...

:)
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Mariusz Labudda:
:)


Wszystko pięknie ładnie, ale to tylko wrzucenie kampanii, a nie przygotowanie. Sądzisz, że w drugie 40 sekund przygotowana została cała kampania??:)

Dla tej przykładowej kampanii o butach nie ma nawet sensu ruszać edytora jest po prostu tak mała, że nie pogubisz się.

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Ponowię temat, ile trzeba lub warto zainwestować w AdWords w dziedzinie projektowania wnętrz na terenie Szczecina?
Strona aktywna od 2 miesięcy, jedni mówią że od początku trzeba było inwestować inni, że jeszcze poczekać, jak to jest???

http://www.RaumEvolution.pl

Z góry dziękuję za podpowiedzi...

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Tomasz Włodarczyk:
jedni mówią że od początku trzeba było inwestować inni, że jeszcze poczekać, jak to jest???

Panie Tomaszu,

Na co poczekać?
Biznes się sam z siebie nie rozkręci.

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Karol Busłowski:
Tomasz Włodarczyk:
jedni mówią że od początku trzeba było inwestować inni, że jeszcze poczekać, jak to jest???

Panie Tomaszu,

Na co poczekać?
Biznes się sam z siebie nie rozkręci.

Właśnie też mi się tak wydaję, że nie ma na co czekać, więc jaką kwotę powinienem zainwestować?

konto usunięte

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Zasada jest prosta, inwestować tyle żeby się opłacało.
Proponuję uruchomić na początek kampanię na kwotę 300 - 500 zł na okres 7 - 10 dni, a następnie analiza jakie były tego efekty.
Mateusz Tarczyński

Mateusz Tarczyński CEO, Co-Founder

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Tomasz Włodarczyk:
Karol Busłowski:
Tomasz Włodarczyk:
jedni mówią że od początku trzeba było inwestować inni, że jeszcze poczekać, jak to jest???

Panie Tomaszu,

Na co poczekać?
Biznes się sam z siebie nie rozkręci.

Właśnie też mi się tak wydaję, że nie ma na co czekać, więc jaką kwotę powinienem zainwestować?

Moim zdaniem rzeczywiście nie ma na co czekać. Trzeba pamiętać, żeby przed startem kampanii ustalić jej cele, zainstalować kod śledzenia konwersji i zintegrować konta AdWords z Analytics.

Dzięki temu będzie można sprawdzić, jaki był zwrot z inwestycji w reklamę.
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Jeśli do końca nie wiesz jakie słowa chcesz użyć do kampanii to skorzystaj z
narzędzie propozycji słów kluczowych

bądź

narzędzie prognozy odwiedzin

a Ci to pewien pogląd, które z Twoich fraz są najczęściej szukane. Oczywiście i tak podczas prowadzenia kampanii zorientujesz się, które są najczęściej szukane a co najważniejsze klikane i przynoszą nowych Klientów.
Ewa Skrzypek (Lotko)

Ewa Skrzypek (Lotko) SEM * AdWords *
linki sponsorowane *
Strategia SEM,
Strat...

Temat: budżet dzienny, budżet miesieczny

Rafał K.:
Hmmm ja raczej ustawiam 200zł dziennie i jestem raczej zły jak nie uda się wykorzystać kliknięciami budżetu dziennego.

Rafał, a jakbyś miał branżę usługową dla jednoosobowej firmy, w której jeden klient "zajmuje" cały miesiąc albo i dłużej? :)
Wszystko zależy...
Rzeczywiście przy budżetach 200zł nie ma się czym "rzucać" i trzeba być ostrożnym żeby nie "przespać" źle wydanych pieniędzy - to co już padło - odpowiednia lokalizacja, odpowiednio dobrane słowa kluczowe (ale też teksty reklam, którymi trzeba starać się niwelować niepotrzebne kliki (jasne sprecyzowanie oferty w tekście reklamowym) itp.

Być może warto rozważyć np. wyłączenie kampanii w weekendy, czy harmonogram w określonych godzinach, ale to zależy od branży oczywiście :)

Jestem jak najbardziej 'za' próbowaniem z niskimi budżetami i ich zwiększaniu, jeśli odnoszą pożądany skutek. Byle się nie spodziewać za taką kwotę super-rewelacji.



Wyślij zaproszenie do