Rafał Ganowski Kampanie PPC
Temat: 'Atak klonów'
Od kilku dni roi się od reklam, które przekierowują na zainfekowane strony bądź takie, które umożliwiają ściągnięcie złośliwego oprogramowania. Wygląda na to, że google nie może sobie z tym za bardzo poradzićhttp://www.internetnews.com/search/article.php/3798021
Problem jest o tyle ciekawy, że tego typu reklamy wyświetlają się na dość dużą pulę słów kluczowych związanych ze wszystkim z czym się da, byleby tylko przekierować na owe strony, poniżej przykład ze słowem google ;)
Co to oznacza dla reklamodawców? Poniżej przykładowa sytuacja:
Nagle do walki o najwyższą pozycję reklamową dołącza 6 konkurentów, oczywiście system ich zidentyfikuje jako nowych graczy i z czasem rozstrzygnie, kto będzie zajmować wyższą pozycję, wiadomo co będzie czynnikiem głównym zajmowanej pozycji, max cpc; tak jak w poniższym przykładzie:
I co na to Google?