konto usunięte

Temat: http://www.geforce.com <- zapraszam do komentowania

Remigiusz Towalski:
Co z tego, że kompilacja to chwila?
(pomijam, że kompilacja kilkunastu średnio skomplikowanych modułów przy pomocy mavena to nawet kilkanaście minut).

// ŻEBY UŻYĆ PORZĄDNEGO DEPPLINKING NIE TRZEBA KOMPILOWAĆ CAŁOŚCI
Dodatkowo, dochodzi czas testów nowego release'a - przecież nikt rozsądny nie puści zmiany w ciemno (nawet malutkiej).

// JW.

Andrzej Winnicki:
Sylwester Gąsiewski:
Sorki, ale nie mam pojecia o czym mowisz, totalnie. Prawdopodobnie zanim dojdziesz do stwierdzenia "STRONA TYLKO IMPORTUJE SWFOBJECT.JS ALE NIE WYKORZYSTUJE GO" i je oficjalnie opublikujesz, powinnies sprawdzic i sue upewnic czy jest to prawda :)

Jako podpowiedz - mozna swfobject dodac z poziomu innego pliku .js, nie musi byc to kod JS w kodzie HTML :)

// OK, NIE WIEDZIAŁEM, SKORO TAK JEST TO SPOX
// CO CHCIAŁEM TO NAPISAŁEM, Z MOJEJ STRONY EOT

// p.s. idę spać, kolorowych Wam życzę :)

[edit] literówkaSylwester Gąsiewski edytował(a) ten post dnia 11.11.10 o godzinie 22:57
Łukasz Błachowicz

Łukasz Błachowicz codziennie wymiatam
i odkurzam

Temat: http://www.geforce.com <- zapraszam do komentowania

Tak obecnie jest (albo po prostu nie rozumiem co masz na mysli) - wszystkie moduly flexowe podstron itd mozna nazwac kontrolerami, dziela one te same obiekty, funkcjonalnosc, dane, obrazki, fonty i cholera wie co jeszcze.
To nie jest tak ze kazdy modul wgrywa sobie ponownie wszystkie graifczne elementy bo je potrzebuje (nie sa one wkompresowane w pliki flasha).

Pokazując na przykładzie, same newsy ważą 500kb, wiec na oko powtórzone w tym swfie są: klasy ( w tym flexa ), fonty, i symbole

Przejrzałem symbole z tego swfa i dla przykładu coś co się nazywa Optimize_UP_png jest pewnie buttonem głównego menu, więc w newsach raczej być nie powinno ? Fonty: DINpro x2, Trebuchet x2.

Zoptymalizować i będzie to ważyć 20kb max.

Następna dyskusja:

Nowa aplikacja flex - zapra...




Wyślij zaproszenie do