Artur
Mikucki
może czas na coś
nowego...
Temat: Tween.stop i Tween.resume dla wszystkich obiektów
Witam,może ktoś będzie umiał mi pomóc. Mam napisany kod, który po dodaniu obiektu za pomocą addChild nadaje mu ruch Tween. Kierunek ruchu dla każdego obiektu jest inny i zależy od położenia myszki. Chciałbym jednak w pewnym momencie wcisnąć pauzę i zatrzymać wszystkie obiekty. Niestety to co zrobiłem działa tylko dla ostatnio dodanego obiektu. Jak zrobić pauzę dla wszystkich obiektów?
Poniżej fragment kodu. Z góry dziękuję za pomoc.
stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, przygotowanie_strzalu);
function przygotowanie_strzalu(e:MouseEvent):void{
stage.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, przygotowanie_strzalu);
if(shootKula){
shootKula = false;
var newKula = new Kula();
newKula.y = wieza.y;
newKula.x = wieza.x;
var newCel = new Cel();
newCel.y = wieza.y -(stage.mouseY - wieza.y) * 1;
newCel.x = wieza.x -(stage.mouseX - wieza.x) * 1;
celContainer.addChild(newCel);
kulaRuchY = new Tween(newKula, "y", None.easeNone, newKula.y, newCel.y, 10, true);
kulaRuchX = new Tween(newKula, "x", None.easeNone, newKula.x, newCel.x, 10, true);
kulaContainer.addChild(newKula);
}
}
}
Pauza.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER, pauza_wcisnieta);
function pauza_wcisnieta(e:MouseEvent):void{
pauzaWcisnieta = true;
kulaRuchX.stop();
kulaRuchY.stop();
stage.removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, strzal);
wieza.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, zaladuj);
}
Pauza.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT, pauza_wycisnieta);
function pauza_wycisnieta(e:MouseEvent):void{
pauzaWcisnieta = false;
kulaRuchX.resume();
kulaRuchY.resume();
stage.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, strzal)
wieza.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, zaladuj);
}