Radosław
Olszewski
Student,
Politechnika
Białostocka
Temat: Przycisk PLAY - program muzyczny
mam problem z przyciskiem PLAY. Zasada jest taka, po naciśnięciu przycisku PLAY startuje kreska która po najechaniu na danego sampla odtwarza konkretny dźwięk - funkcja audio.gotoAndPlay(nazwa dzwieku) - audio to nazwa movieclipa ze wszystkimi dźwiękami. Po zjechaniu z sampla - audio.gotoAndStop i leci do klatki w clipie audio w ktorej jest stop przy danym dźwięku. Problem tkwi w tym ze po nacisnieciu play slychac w tle jakies dzwieki... mysle ze jest to spowodowane tymi petlami if ktore sa w przycisku play, pewnie program szuka tej wartosci ktora jest ustawiona na lewych krawedziach sampli, bo tam jest gdy wieksze lub rowne to wtedy ma odtwarzac dzwiek, gdy dam mu równe czyli (==) to wtedy tych dzwiekow dziwnych w tle nie ma ale po najechaniu kreski na sampla nie odtworzy sie dzwiek.....rt._x=rt._x+1.5; <-- to jest skrtypt odpowiedzialny za ruch kreski
if (rt._x>=dr1._x) <--- to jest skrypt odpowiedzialny za odpalnie dzwieku z danego sampla gdy wartość x kreski czyli rt._x będzie większa lub równa wartości x na lewej krawędzi sampla to wtedy będzie odtwarzany dźwięk
{
audio.gotoAndPlay("drum1a");
}
nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem, mam nadzieję że trafi się ktoś kto będzie w stanie pomóc. Jeśli coś jest nie jasne, to proszę pisać wytłumaczę jeszcze raz lub inaczej :D . Załączam dwa pliki, fla i swf
http://www1.zippyshare.com/v/48266566/file.html
oczywiście to wszystko tak nie będzie wyglądało, to wszystko to tylko taki schemat działania