Artur Mikucki

Artur Mikucki może czas na coś
nowego...

Temat: obliczanie ruchu dla każdego obiektu osobno

Witam,

robię program w którym dodaję obiekty za pomocą addChild, które następnie mają przemieszczać się w określonym kierunku. Miejsce do którego mają się przesunąć zależy między innymi od położenia kursora w momencie ich pojawienia (czyli stage.mouseX i stage.mouseY). Niestety, kiedy pierwszy obiekt porusza się we wskazanym kierunku i dodawany jest obiekt kolejny, ten pierwszy zbacza z kursu i zaczyna poruszać się do punktu docelowego kolejnego obiektu, ponieważ, co naturalne program odczytuje również dla niego nowe położenie kursora.

Moje pytanie: jak zrobić, żeby program wczytał położenie kursora, obliczył położenie punktu docelowego dla pierwszego obiektu i żeby obiekt ten (jak również kolejne) "wiedział", że ma podążać do tego konkretnego punktu, bez zwracanie "uwagi" na kolejne wczytywania dla kolejnych obiektów.

Z góry dziękuję za pomoc
Cezary Bielecki

Cezary Bielecki iOS Developer

Temat: obliczanie ruchu dla każdego obiektu osobno

Zapisuj docelowy target w tych obiektach, zapewne nadpisujesz go dodając kolejny obiekt.
Artur Mikucki

Artur Mikucki może czas na coś
nowego...

Temat: obliczanie ruchu dla każdego obiektu osobno

Zrobione, temat do zamknięcia.

Następna dyskusja:

Niszczenie obiektu - zrodla




Wyślij zaproszenie do