Artur
Mikucki
może czas na coś
nowego...
Temat: obliczanie ruchu dla każdego obiektu osobno
Witam,robię program w którym dodaję obiekty za pomocą addChild, które następnie mają przemieszczać się w określonym kierunku. Miejsce do którego mają się przesunąć zależy między innymi od położenia kursora w momencie ich pojawienia (czyli stage.mouseX i stage.mouseY). Niestety, kiedy pierwszy obiekt porusza się we wskazanym kierunku i dodawany jest obiekt kolejny, ten pierwszy zbacza z kursu i zaczyna poruszać się do punktu docelowego kolejnego obiektu, ponieważ, co naturalne program odczytuje również dla niego nowe położenie kursora.
Moje pytanie: jak zrobić, żeby program wczytał położenie kursora, obliczył położenie punktu docelowego dla pierwszego obiektu i żeby obiekt ten (jak również kolejne) "wiedział", że ma podążać do tego konkretnego punktu, bez zwracanie "uwagi" na kolejne wczytywania dla kolejnych obiektów.
Z góry dziękuję za pomoc