konto usunięte
Temat: Aplikacja przyśpiesza dwukrotnie. Chyba nie wiem gdzie...
Witajcie. Mam następujący problem i prosim bardzo o pomoc. Zrobiłem sobie rotator bannerów i generalnie nie mam błędu w żadnym trybie. Wczytuje on do UILoadera filmiki, oprócz tego mam guziczki którymi manualnie da się zmienić na konkretny numer bannera. Timer pobiera czas z zew.txt dla każdego banneru i wszystko działa ładnie. Schody zaczynają się po kilku manualnych zmianach guzikami. Bannery zaczynają się bardzo szybko zmieniać jakby olewały wczytywanie delay'u do Timera a każdy trwał ok. 1-2sek. Wydaje mi się że to kwestia czyszczenia pamięci ale jeszczem świeżaczkiem więc może jestem w błędzie. Oto kod dla jednej z 6 klatek. W każdej jest to samo tylko nazwy zmiennych i funkcji mają nowe numery - to pewnie też słabo efektywny pomysł.stop();
Rotator.source = ("rotacja/1.swf");
var urlRequest1:URLRequest = new URLRequest("rotacja/1.txt");
var urlLoader1:URLLoader = new URLLoader();
urlLoader1.addEventListener(Event.COMPLETE, urlLoader_complete1);
urlLoader1.load(urlRequest1);
function urlLoader_complete1(evt:Event):void {
czas1 = urlLoader1.data;
var czas1:String;
var time1:Number = Number(czas1);
trace(czas1)
var tajmer1:Timer = new Timer(time1, 1);
tajmer1.addEventListener(TimerEvent.TIMER_COMPLETE, timerHandler1);
tajmer1.start();
function timerHandler1(evt:TimerEvent):void
{
tajmer1.removeEventListener(TimerEvent.TIMER_COMPLETE, timerHandler1);
urlLoader1.removeEventListener(Event.COMPLETE, urlLoader_complete1);
gotoAndPlay (2);
}
}
Próbowałem czyścić listenery a nawet obiekty na wyjściu z klatki (f. timerHandler) ale bez zmian. Prosim o pomoc co skopałem. Podobny problem miałem w grze jaką sobie dziobałem ale tam usuwanie listenerów zdało egzamin - również gra przyśpieszała dwu, trzykrotnie). Z góry bardzo dziękuje. Co złego to nie ja.