Adrian B. Programmer
Temat: ActionScript 3 pomoc z implementacją metod
Tworzę grę w Adobe flash professional CS6 której celem jestpokolorowanie obrazka sugerując się pokolorowanym oryginałem po
zakończeniu kolorowania do wyboru będą trzy metody porównawcze (metoda
najbliższego sąsiada, metoda k-najbliższego sąsiada, metoda
najbliższej średniej) które pokażą w jakim stopniu % udało się
pokolorować zgodnie z oryginałem. Problem mam przy implementacji tych
metod do gry. Wiem jak wygląda algorytm każdej z metod ale nie wiem jak
przypisać odpowiednie zdjęcia do tablic a potem je porównać i żeby mi
to pokazało w %.
Metoda najbliższego sąsiada
void NN(double obj, double rec)
{
double numclass, dim, num, sampl, dist, k, min, MaxReal;
rec = 0;
min = MaxReal;
for (k=1;k<=num;k++)
{
if (dist(sampl[k], obj) < min)
{
min = dist(sampl[k], obj);
rec = sampl[k][dim+1];
}
}
}
Metoda k-najbliższych sąsiadów
void kNN(double obj, double rec)
{
double num, sampl, dist, k, fun, tab, sort, pointmax, pk;
rec = 0;
fun = 0;
for (k=1;k<=num;k++)
{
tab[k][1] = dist(sampl[k], obj);
tab[k][2] = sampl[k][dim+1];
}
sort(tab);
for (k=1;k<=pk;k++)
{
fun[tab[k][2]] = fun[tab[k][2]] + 1;
rec = pointmax(fun);
}
}
Metoda najbliższej średniej
Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.03.14 o godzinie 12:14
void jnNN(double obj, double rec)
{
double num, sampl, dist, k, fun, tab, sort, point;
rec = 0;
fun = 0;
for (k=1;k<=num;k++)
{
tab[k][1] = dist(sampl[k], obj);
tab[k][2] = sampl[k][dim+1];
}
sort(tab);
rec = tab[point] [2];
}