Maciej Cybulski

Maciej Cybulski Magik od WordPressa,
secjalista SEO

Temat: Zdalna (choć nie koniecznie) administracja - jakie...

Witam,
na ile wycenilibyście pracę:
- zarządzanie infrastrukturą informatyczną i serwisowanie w firmie (również zdalne) 2 placówki - centrala (2 serwery x346 Linux - (Samba, FTP, VPN, Amanda, Qmail,Apache, Bind) + 6 stacji roboczych WinXP/Vista. Oddział ruter/VPN na ProLiant Linux + 5stacji roboczych WinXP/Vista.
Do zadań na zlecenie nalezy utrzymanie w pełnej sprawności całej sieci (praca na miejscu bądź zdalna)+ interwencja na żądanie w przypadku jakiegoś problemu uzytkownika(helpdesk)
- jaka sugerowalibyście rozsądną minimalną stawkę miesięczna za zdalny nadzór/gotowość do interwencji.
- minimalna stawka za interwnecję na żądanie.
Ciekawi mnie to, bo nie ma tego typu usług w mojej okolicy,choć zainteresowanie jest spore, a zastanawiam się czy czasami moje podejście(stawki) to nie psucie rynku. Zaznaczam że chodzi o miasto do 30.000 mieszkańców czyli niewielkie.
Maciej Hedrych-Ozimina

Maciej Hedrych-Ozimina IT - problem ? jaki
problem ? nowe
wyzwanie
+48_503_970_286

Temat: Zdalna (choć nie koniecznie) administracja - jakie...

stawka nie zalezy od miasta, ale od tego ile firma traci w razie jak cos nie dziala..jesli poziom krytyczny to przerwa do 1godz to pewnie nie powinni oszczedzac. A cen sie tyle aby nie dokladac do interesu, aby nie liczyc czy starczy do pierwszego, tak aby miec poczucie ze zarabiasz odpowiednio do swoich umiejetnosci.

Jakosc = odpowiednia cena , jak firma szuka murzyna za pol stawki to niech potem nie oczekuja cudow, ze im bedzie wszystko dzialac
Rafał S.

Rafał S. Czasami I. Czasami
T.

Temat: Zdalna (choć nie koniecznie) administracja - jakie...

Zgadzam się z Maćkiem,
Dodatkowo nie podałeś najważniejszej informacji czyli uzgodnień SLA.
Chodzi głównie o czas reakcji na zainstniały problem/awarię, czasy usunięcia ewentualnej awarii. Te dwa czynniki w większej mierze decydują o cenie niż sama ilość serwerów itp.

Pozdrawiam.
Maciej Cybulski

Maciej Cybulski Magik od WordPressa,
secjalista SEO

Temat: Zdalna (choć nie koniecznie) administracja - jakie...

SLA to 12-24h choć pewnie firma chciałaby żeby natychmist reagować.
Poza tym owszem Maciej ma rację tyle że wiadomo że firma chce jak najmniej płacić mimo iż potencjalnie na awarii może sporo stracić to nigdy nie przeliczy tego na realne koszty płacenia informatykowi. Więc raczej chodzi mi nie o to ile firma może stracić bo stracić może wiele... ale chodzi mi o ten poziom minimalny - poziom przyzwoitości. Wiem że za umiejętności mi nikt nie zapłaci tu w okolicy.

Następna dyskusja:

zdalna administracja - midp...




Wyślij zaproszenie do