Radek Rzążewski

Radek Rzążewski Właściciel, ARCHE

Temat: System mailingowy "tickety"

Chodzi mi o system przesyłania maili tj jest zastosowany w np. nazwa.pl, eset.pl, allegro innych firmach. Chodzi o wysyłkę informacji zwrotnych (automatów) i innych rozszerzeń. Wiem, że można to zrobić za pomocą autorespondera, ale chodzi mi o przyznawanie ticketów

Dobrze byłoby gdyby mail, który zawiera jakieś słowa, klucze np. "firewall" "system informatyczny" trafiał na daną skrzynkę mailową ustanawiając automatycznie odpowiedź w stylu:

Ticket#: 1111111111] RE: Pytanie do Allegro B [...]
all headers

Witamy,

Dziękujemy za kontakt z obsługą Użytkowników Allegro. Ta wiadomość jest generowana automatycznie i oznacza, że przed chwilą otrzymaliśmy e-mail od Ciebie.

Na pewno zależy Ci na szybkiej reakcji, dlatego nasz konsultant postara się odpowiedzieć w najbliższym czasie (na ogół nie dłuższym niż 48-72 godzin).

Treść Twojego pytania: "

konto usunięte

Temat: System mailingowy "tickety"

Radek Rzążewski:
Chodzi mi o system przesyłania maili tj jest zastosowany w np. nazwa.pl, eset.pl, allegro innych firmach. Chodzi o wysyłkę informacji zwrotnych (automatów) i innych rozszerzeń. Wiem, że można to zrobić za pomocą autorespondera, ale chodzi mi o przyznawanie ticketów

http://bestpractical.com/rt/
Mariusz Dalewski

Mariusz Dalewski Owner, MD Software

Temat: System mailingowy "tickety"

http://www.osticket.com/
http://www.eticketsupport.com/

Ja osobiście używam pierwszego i na swoje potrzeby rozwijam go.
Niedługo wypuszczę do niego serię patchy dodających nową funkcjonalność.
Piotr Tarnowski

Piotr Tarnowski Senior Unix
Administrator /
Infrastructure
Consultant

Temat: System mailingowy "tickety"

Dorzucę do tego jeszcze OTRS, niemiecki przemyślany soft, użytkujemy na Uniwerku od kilku lat.

ttp://www.otrs.org/

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: System mailingowy "tickety"

Ja również polecam Request Trackera.

Następna dyskusja:

Wygraj ArcaVir System Prote...




Wyślij zaproszenie do