konto usunięte
Temat: Jakie można zastosować rozwiązania w tej sprawie?
Mikołaj W.:Ponownie - serwis on-site to nie jest call to repair.
Witam,
Dell ma taką usługę - next business day. Po zgłoszeniu następnego dnia roboczego (lub 2 dni) są i wymieniają co trzeba.
Kosztuje niewiele przy zakupie.
Pozdrawiam,
MWW
Gwarantuje współpracę i próbę naprawienia sytuacji min. przez dział wsparcia (zdalny) natomiast nie daje żadnych gwarancji przywrócenia funkcjonalności.
Tak samo nie dotyczy to przywrócenia OS z aplikacjami przy wymianie czy rozsypaniu dysku.
Poza tym, tak juz zupełnie offtopic - nie raz i nie dwa zdarzało się że przyjeźdzał facet z Della (mamy dużo napraw on-site w labie) i nie posiadał odpowiedniej części. Wracał, zamawiał poprawna i meldował się 24h później.
Serwis vendorów można między bajki włozyć (przynajmniej na poziomie PC i low-serwerów)