konto usunięte
Temat: blokować, czy kontrolować??
Jarek Żeliński:Na szczęście nie ma czegoś takiego jak SLA na administrację - jest SLA w podziale na Response/Repair a i to dotyczące tylko czynności maintenance lub próby przywrócenia funkcjonalności (kluczowe słowo to 'próby').
"Wychowanie przez fakturę", od razu trzeba zabezpieczyć że w razie problemów wynikających z zaniedbania kadry manadżerskiej/pseudooszczędności odpowiednia suma znajdzie się na naszym koncie za pracę dodatkową.
i tu powiem coś w "pewnych kręgach"niepopularnego: bardzo dobrym wyjściem jest zawarcie umowy na administracje z dobrym SLA, uczy pokory obie strony. Wtedy od razu pytanie "czy blokować" zamienia się na "co blokować i dlaczego".
Nie widziałem (i mam nadzieję że nie zobaczę umowy na rozwiązanie problemu z SLA typu 'call2repair' w kontekście administratora.
I nie, to nie jest niepopularne, to jest podstawowe i nawiązujące do mojego ulubionego 'wychowania przez fakturę' o którym wspomniał Michał (a z którym w rozmowach prywatnych często tej frazy używamy): chcesz więcej - płacisz więcej.Marcin Bojko edytował(a) ten post dnia 03.03.12 o godzinie 14:53