Andrzej W.

Andrzej W. specjalista, Bank

Temat: Audyt druku w firmie

Nie wiem, czy to dobra grupa, ale jako że sam jestem adminem i wysłano mnie na prezentację pewnej firmy audytowej zajmującej się drukiem w firmach, mam do kolegów po fachu pytanie. Jestem źle nastawiony do tego typu audytów. To wg mnie wyciąganie kasy od firm, narzucanie "swojego" sprzętu (przeważnie firmy oferują ofertę jednego producenta drukarek) i jakieś obliczenia, analizy, które można sobie odpuścic przy odpowiedniej organizacji pracy. Jaka jest Wasza opinia?

konto usunięte

Temat: Audyt druku w firmie

Andrzej W.:
Nie wiem, czy to dobra grupa, ale jako że sam jestem adminem i wysłano mnie na prezentację pewnej firmy audytowej zajmującej się drukiem w firmach, mam do kolegów po fachu pytanie. Jestem źle nastawiony do tego typu audytów. To wg mnie wyciąganie kasy od firm, narzucanie "swojego" sprzętu (przeważnie firmy oferują ofertę jednego producenta drukarek) i jakieś obliczenia, analizy, które można sobie odpuścic przy odpowiedniej organizacji pracy. Jaka jest Wasza opinia?
Opinia jest taka - jeżeli wycena/ocena/analiza jest w twoim mniemaniu słuszna, rata leasingowa się firmie opłaca, Tobie spadają z życiorysu drukarki i pani Basia od tonerów - to uważam że admin wtedy może zająć się tym, co właściwsze.
Krzysztof Kania

Krzysztof Kania Inżynier systemowy
Cisco (CCNA R&S,
Voice, Security)

Temat: Audyt druku w firmie

Nie ma łatwej i prostej odpowiedzi bez dokładnego poznania firmy i uwarunkowań. Ale generalnie można powiedzieć że jak masz nowy sprzęt, stosunkowo niezawodny, ludzie nie zatruwają Ci życia, nie musisz jeździć po oddziałach, etc. no to nie warto. Jak jednak masz tego sprzętu dużo, jest to zbieranina i mieszanina wszystkich możliwych producentów i modeli, psują się, nawala przez to ciągłość pracy bo awaria drukarki jest wymówką dla pani księgowej by nie wykonać swojej pracy, etc. to lepiej zdać się na outsourcing. Ciebie nie interesuje że coś się popsuło, że musi jechać do serwisu, że nie masz na magazynie nic zastępczego - to wszystko zmartwienia firmy zewnętrznej. W umowie masz zawarty czas reakcji i dostawy urządzenia zastępczego, pracownik ma mieć drukarkę i tyle. Nic więcej Cię nie obchodzi.

Krzysztof
Mariusz F.

Mariusz F. mój profesjonalny
opis

Temat: Audyt druku w firmie

Sam moduł który po zainstalowaniu przeprowadza szczegółową analizę wydruków,co ważne niezależnie od producenta ... ok ;) Przy dużej ilości sprzętu, fajne narzędzie i pozwala oszczędzić mnóstwo nerwów.
Jednak jeden producent to na ogół masakra, tym większa-im większe jest zróżnicowanie wydruków w firmie. Niby każdy w swojej ofercie ma produkt skrojony idealnie pod dane rozwiązania, ale później wychodzą kwiatki np. przy kosztach eksploatacji, serwisie pogwarancyjnym itp.
A takie audyty to dobre są ale, dla kogoś kto z "do skoku" (czy braku czasu) zajmuje się min. zamawianiem materiałów eksploatacyjnych np. office manager i chce obniżyć koszty wydruków czy zakupić nowy sprzęt, bo "teraz" szukamy oszczędności.
Sławomir Zdybał

Sławomir Zdybał Pełnomocnik firmy

Temat: Audyt druku w firmie

Czy szukacie jeszcze takiego softu ?

konto usunięte

Temat: Audyt druku w firmie

Sławomir Z.:
Czy szukacie jeszcze takiego softu ?
Po 2 latach? Serio?
Sławomir Zdybał

Sławomir Zdybał Pełnomocnik firmy

Temat: Audyt druku w firmie

nie zwróciłem uwagi na daty.



Wyślij zaproszenie do