Robert W. Przedsiębiorca
Temat: REGULAMIN KONKURSU ADMATIK NA 2K10
REGULAMIN KONKURSU ADMATIK NA 2K101) Konkurs organizowany jest przez właściciela marki i sieci reklamowej Admatik.pl, agencję interaktywną Autentika Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Nowoursynowska 143k/3. Adresatami konkursu są uczestnicy Konferencji Internet 2k10 odbywającej się w dniach 14-15 czerwca 2010 r. w Warszawie.
2) Celem konkursu jest zebranie kontaktów do osób z branży internetowej oraz reklamowej, które mogą być zainteresowane nawiązaniem dowolnej współpracy z siecią Admatik.
3) Zasady konkursu:
Etap 1. Pozostawienie wizytówki, zawierającej przynajmniej: imię, nazwisko i adres e-mail uczestnika, na stoisku sieci Admatik, podczas Konferencji Internet 2k10.
Etap 2. Pozostawienie komentarza pod wątkiem konkursowym w grupie Admatik w serwisie GoldenLine.pl lub na stronie Admatik w serwisie Facebook.com, w dniu 17.06.2010 r. o określonej godzinie. Uczestnicy konkursu zostaną poinformowani o dokładnej godzinie rozpoczęcia drugiego etapu oraz otrzymają bezpośrednie linki do wątków konkursowych drogą mailową 16.06.2010 r.
4) Zasady wyłonienia zwycięzców:
Organizator konkursu przyzna nagrody 4 zwycięzcom. Nagrody otrzymają 2 osoby, które jako pierwsze dodadzą komentarz w serwisie GoldenLine.pl oraz 2 osoby, które jako pierwsze dodadzą komentarz w serwisie Facebook.com. Każdy uczestnik konkursu może pozostawić komentarz tylko w jednym z tych serwisów. Komentarz o dowolnej treści należy pozostawić w specjalnym wątku konkursowym w dniu 17.06.2010 r. tuż po określonej godzinie.
5) Organizator przewiduje 4 nagrody, każdą w postaci bonu o wartości 500 zł, do realizacji w sklep.media.com.pl. Każdemu zwycięzcy przysługuje tylko jedna nagroda.
6) Terminy:
Konkurs trwa w dniach 14-17 czerwca 2010 r. Zwycięzcy zostaną wyłonieni oraz poinformowani o tym fakcie 17.06.2010 r.
7) Pozostawienie wizytówki na stoisku jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu konkursu.
8) Warunki odbioru nagrody:
Bon należy zrealizować jednorazowo do końca września 2010 r. Zwycięzca określa publikacje, które otrzyma drogą mailową lub pocztą tradycyjną. Możliwa jest dopłata ze strony uczestnika, w przypadku realizacji zamówienia przekraczającego wartość bonu.
9) Uczestnik konkursu powinien posiadać profil użytkownika GoldenLine.pl lub Facebook.com, nienaruszający regulaminu tych serwisów.
10) Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną oferty współpracy od sieci reklamowej Admatik.
11) Regulamin konkursu jest dostępny w siedzibie organizatora oraz na stoisku Admatik w czasie Konferencji Internet 2k10.