Temat: Relacje

Jak utrzymywać dobre relacje z dostawcami/klientami a nawet konkurencją? Upominek na święta? Zniżki? Preferencyjna jakość usług? Usługi dodatkowe? Program lojalnościowy? Punkty? Konto premium? ...?Michał Ksiądzyna edytował(a) ten post dnia 04.07.08 o godzinie 02:34

konto usunięte

Temat: Relacje

fair play
Ireneusz Krajewski

Ireneusz Krajewski CMO w startupie
ConnectorIO i
właściciel w
iKreacja

Temat: Relacje

byłem pozytywnie zaskoczony, gdy w firmie, w której pracuję (w jej francuskiej części) okazało się, że marketingowcy postanowili do sprzedaży dużych, szarych, brudnych elementów prefabrykowanych z betonu dorzucać ładne broszurki, oferować dla majstrów robót programy lojalnościowe - bony pieniężne w zamian za zastosowanie tego akurat systemu stropów, a nie innego
konkurs na najlepszego kierownika robót i murarza stosującego nasz system

czyli działania podobne jak przy sprzedaży zegarków Swatch, czy np. chipsów

dodatkowo karta firmowa z życzeniami świątecznymi jest jak najbardziej na miejscu
i powiem Ci, że to działa - we Francji!

w Polsce często liczy się cena (price-driven market), ale spokojna głowa i przeniesienie kłopotów na specjalistów z branży też kosztuje - wyjście do klienta i zaproponowanie mu kompleksowej obsługi

mówiąc w kontekście sprzedaży, także wewnątrz firmy należy nadużywać słowa KLIENT i wplatać je w każde zdanie
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Relacje

Ewa Andruk:
fair play
do powyższej wypowiedzi dodałbym jeszcze:
- proponowanie/obiecywanie możliwego
- mierzenie sił na zamiary

Miłego

Następna dyskusja:

Dyktatura czy demokracja? R...




Wyślij zaproszenie do