Joanna
C.
coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)
Temat: Coaching menedżerski - trening - Warszawa
Coaching menedżerski - trening - WarszawaMotto: Pomóż sobie i innym przenosić góry!
W jakim celu warto wziąć udział w szkoleniu?
Dziś złożoność relacji w procesie zarządzania stawia managerów przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Manager powinien dysponować szerokim wachlarzem umiejętności i narzędzi interpersonalnych. O jednym z nich traktuje właśnie to szkolenie. Coaching jako proces pomaga ustrukturyzować relacje i oczekiwania, zarówno przełożonego, jak i podległych pracowników. Pomaga również w osiąganiu wcześniej założonych celów. Jest narzędziem nowoczesnym, kompleksowym i opartym na wieloletnich obserwacjach ludzkich zachowań w różnych sytuacjach. Coaching wykorzystuje elementy psychologii, NLP i socjologii, będąc zarazem procesem przystępnym i intuicyjnym, co pozwala na proste jego przyswojenie i używanie w życiu codziennym (nie tylko zawodowym!).
Szkolenie nakierowane jest na takie obszary jak:
Coaching
Zarządzanie
Rozwój pracowników
Komunikacja
Profil uczestników:
Szkolenie skierowane jest do każdej osoby, która zarządza w sposób bezpośredni lub pośredni zespołem ludzi. Tematyka szkolenia zainteresuje i usatysfakcjonuje zarówno tzw. „rookie managers”, jak i doświadczonych managerów. Osoby, które żywotnie zainteresowane są doskonaleniem swoich kompetencji managerskich oraz kształtowaniem wizerunku jako przełożonego / współpracownika odnajdą tu wiele kompleksowych narzędzi, które okażą się pomocnym wsparciem. Kompleksowość treści gwarantuje, iż nawet osoby, które nigdy się z coachingiem nie zetknęły wyjdą ze szkolenia z wiedzą gwarantującą jej użyteczność już następnego dnia w codziennych czynnościach zawodowych. Szkolenie przeznaczone jest również dla osób, które mimo braku podległych pracowników w swojej pracy zawodowej zajmują się wspieraniem rozwoju pracowników firmy (pracownicy działu personalnego, etc.).
Szkolenie składa się z kilku wyraźnie zarysowanych części:
1.Wprowadzenie do tematyki Coachingu.
2.Kim jest Coach?
3.Coaching jako proces.
4.Cel jako fundamentalny element Coachingu.
5.Korzystanie z narzędzi Coachingu.
6.Coaching a inne style wspierające rozwój pracowników.
7.Manager jako Coach.
Celem szkolenia jest:
Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z ideą Coachingu oraz przygotowanie do stosowania w codziennym procesie zarządzania podległymi pracowniami, jak i kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi. W trakcie zajęć Uczestnicy zapoznają się i praktycznie przećwiczą etapy prowadzenia sesji coachingowych z uwzględnieniem specyfiki procesu oraz własnych predyspozycji.
W wyniku szkolenia uczestnicy poznają jak:
- wspierać podległych pracowników,
- precyzować cele i wspierać przy dążeniu do ich - realizacji,
- poprawiać relacje na linii przełożony-podwładny,
lepiej rozumieć siebie i innych,
- przezwyciężać przeszkody zewnętrzne i wewnętrzne,
umiejętnie (kiedy? Jak?) stosować różne style wspierania (Coaching, Mentoring, etc.)
Zagadnienia omawiane na szkoleniu:
Coaching jako proces
Coaching a inne metody wsparcia
Wykorzystanie Coachingu w procesie zarządzania i rozwoju pracowników
Metody szkoleniowe:
Szkolenie odbywa się głównie w formie warsztatów, przy czynnym udziale Uczestników. Trener analizuje wraz z Uczestnikami konkretne przykłady w formie gier symulacyjnych, ćwiczeń w małych grupach, analizy przypadków (case study), dyskusji moderowanych. Pełni on role integratora, moderatora i organizatora pracy grupy, a nie wykładowcy. Dzieli się wiedzą i zachęca do tego też innych Uczestników szkolenia. Dba również o zapewnienie przyjaznej, pełnej wzajemnej życzliwości atmosfery podczas szkolenia. Przez to wzmacnia i rozwija u Uczestników zdolności i umiejętności budowania zespołu a w nim synergii.
Prowadzący:
Joanna Czarnecka
Wojciech Męciński
ERS Centrum Szkoleniowo - Artystyczne, CTC Development - Partnerzy Strategiczni
Gdzie i kiedy?
Warszawa
od 5 września, 10:00 do 6 września, 17:00
Kontakt
Joanna Czarnecka - priv; Wojciech Męciński - priv