Temat: Prezent dla Was , Drogie Panie....
Małgorzata Sroka:
Oj przepraszam ,że nie proponuję zabiegów płci przeciwnej,ale
z doświadczenia wiem,że nie są tak zainteresowani dbaniem o swoją formę zdrowotną , jak Panie...:(.(Tylko moje doświadczenie).
Może warto aktywnie rozejrzeć się w tej niszy...
Niemal wszędzie w handlu zdarzają się sytuacje podobne do tej legendarnej, w której dwóch handlowców konkurujących ze sobą firm zostało wysłanych do Afryki na zbadanie możliwości sprzedaży obuwia. Po pewnym czasie jeden z nich już zrezygnowany napisał do swojej centrali o tym, że tu (w Afryce) niemal wszyscy chodzą... boso, więc dla obuwia ZERO szans. Natomiast, drugi ENTUZJASTYCZNIE napisał, że jest tu NIEOGRANICZONY rynek na sprzedaż obuwia, bo tu nikt JESZCZE nie ma butów!
Jeśli ktoś nie jest zainteresowany, to nie znaczy, że nie potrzebuje danej usługi/produktu. Każdy produkt ma cechy i zalety, które mają znaczenie, ale to, co decyduje o tym, czy ktoś coś kupi lub nie, to są KORZYŚCI, o których rzadko handel mówi.
Korzyści, korzyści, korzyści - są, trzeba je tylko (aż) odszukać i przedstawić potencjalnemu Klientowi. Cena za wysoka? To raczej dana korzyść jest może za mała w stosunku do ceny.
Maciej G, Krasny edytował(a) ten post dnia 23.12.10 o godzinie 13:31