Iwona
Ciecierska
Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.
Temat: Szkolenie z Zarządzania Ciągłością działania dla sektora...
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania zgodnie z wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego dla Sektora Ubezpieczeniowego
17-18 września 2015 | Warszawa
Zarejestruj się>>>
Co zyskuje uczestnik:
Gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM), od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania oraz zasad testowania procedur zgodnie z wytycznymi KNF dla Sektora Ubezpieczeniowego. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów.
Zakres tematyczny:
- Zarys zarządzania ciągłością działania
- Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
- Istota ciągłości działania
- Zarządzanie ciągłości działania w teorii
- Ryzyko w kontekście ciągłości działania
- Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
* Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
* Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
* Plan ciągłości działania - ćwiczenie
* Komunikacja kryzysowa
* Testy - ćwiczenie
- Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
- Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
- Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
- Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego
Odbiorcy szkolenia:
- Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów,
- osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
- Audytorzy Wewnętrzni
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Cena szkolenia:
1 490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 4 września
1 590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu po 4 września
Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu
Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!
Opinie uczestników szkolenia
Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia.
Podstawowe cechy, które złożyły się na bardzo satysfakcjonującą ocenę, to:
- bardzo dobry prowadzący z dużą wiedzą i doświadczeniem, z umiejętnością dydaktycznymi, umiejący wprowadzić atmosferę, w której szkolący czuli się swobodnie, a jednocześnie chcieli i pracowali w sposób zaangażowany;
- grupa szkoląca się liczyła tylko 6 osób, co miało ogromny wpływ na wysoką jakość szkolenia, jak i na lepszą komunikację szkolących się z prowadzącym oraz między sobą;
- otrzymaliśmy cenną publikację i materiały dotyczące tematu szkolenia;
- komunikacja z organizatorami przed szkoleniem, w trakcie i po była na dobrym poziomie, a obecną potrzebę uzyskania informacji o ocenie poziomu szkolenia przez Państwa również oceniam bardzo wysoko.
Joanna Futymska
Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl
Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:
* Ochrona danych osobowych – rola i zadania Administratorów bezpieczeństwa Informacji
7 - 8 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Bezpieczeństwo środowiska teleinformatycznego zgodnie z dobrymi praktykami
24 - 25 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji
8-9 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>
Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji
tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: promocja@successpoint.pl