konto usunięte
Temat: Szkolenie z obsługi klienta w salonie fryzjerskim
Adresaci:Szkolenie adresowane jest do fryzjerów, fryzjerek, uczniów, praktykantów oraz wszystkich osób, które zainteresowane są tematyką obsługi klienta w salonie fryzjerskim. Szczególnie zapraszamy tych, którzy doświadczają jakichś trudności w procesie obsługi klienta: oferują produkt na najwyższym poziomie, a mimo to tracą stałych klientów lub nie pozyskują nowych. Zapraszamy tych, którym zależy na zwiększeniu dochodów, a tym samym na rozwoju swojego salonu.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do obsługi klienta: krótki teoretyczny wstęp o tym, kim jest klient, czym jest proces obsługi i zarządzanie nim.
Przychodzi baba do fryzjera… czyli kim jest klient salonu fryzjerskiego. Charakterystyka klienta salonu fryzjerskiego, typologia klientów.
Ładna fryzura to nie wszystko, a więc o potrzebach klienta mniej oczywistych, które jednak w dużym stopniu wpływają na ocenę usługi. Jak na nie adekwatnie odpowiedzieć? Jak je zaspokoić? Jak sterować procesem obsługi, by po pierwsze, klient był zadowolony, po drugie, by do nas wrócił, po trzecie, by zachęcił innych, by stał się chodzącą reklamą.
Salon fryzjerski to nie wszystko, czyli o tym, jak zarządzać obsługą klienta, kiedy go z nami nie ma. Najważniejsze informacje na temat marketingu, sprzedaży usług, programów lojalnościowych.
Podsumowanie zajęć.
Korzyści ze szkolenia:
konkretna i przydatna wiedza przekazana w sposób prosty i zwięzły ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań praktycznych; materiały szkoleniowe zawierające najważniejsze treści przekazywane na szkoleniu; doświadczenie pracy w grupie umożliwiające przećwiczenie konkretnych zachowań; możliwość poznania swoich mocnych i słabych stron w pracy z klientem; okazja do dyskusji z innymi specjalistami, poszukiwania nowych rozwiązań, doskonalenie swoich umiejętności.
Metody pracy:
wykład, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne
Najbliższe terminy szkoleń:
- Cieszyn, 28 czerwca, godz. 11-16 (sześć godzin dydaktycznych)
- Katowice, 5 lipca
- Bielsko-Biała, 19 lipca
Koszt:
cena podstawowa: 250 zł
Promocja Lato w Synergii:
- 30-procentowy rabat dla drugiej i kolejnej osoby z tego samego salonu: 175 zł
- 50-procentowy rabat dla uczniów i praktykantów: 125 zł
Szkolenie w formule zamkniętej: 1000 zł
(cena zawiera: materiały szkoleniowe, poczęstunek, zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo)
Zgłoszenia:
e-mail: szkolenia@crp-synergia.pl
tel. 667 335 040