Ewa Kowalczyk

Ewa Kowalczyk Koordynator do spraw
logistyki, Nokia
Siemens Networks

Temat: Sprzedaż i negocjacje w pracy przedstawiciela...

Szanowni Productions Managers :)

Chciałam Was serdecznie zaprosić w imieniu firmy Pracownia Kompetencji na szkolenie poswięcone sprzedaży i negocjacjom w pracy przedstawiciela farmaceutycznego/medycznego.

Dla kogo przeznaczone jest takie szkolenie?

Warsztat adresowany jest dla przedstawicieli , którzy na co dzień zajmują się sprzedażą i promocją - przedstawicieli medycznych, aptecznych, naukowych i handlowych.

Co z takiego szkolenia można wynieść?

Rosnąca konkurencja wśród firm farmaceutycznych powoduje stały wzrost nacisku na przedstawicieli, aby zwiększali sprzedaż, udziały w rynku dystrybucję itd. Lekarze i farmaceuci reagują coraz gorzej na przepytywanie i nakłanianie ich do stosowania danego leku, produktu, usługi. Ten warsztat pomoże przedstawicielom medycznym/farmaceutycznym przeistoczyć się w efektywnych konsultantów i pokaże jak, będąc doradcą, zwiększyć sprzedaż.

Program takiego szkolenia
*Kształtowanie wizerunku przedstawiciela-doradcy
*Rozpoznawanie sposobu myślenia lekarza/farmaceuty Analiza własnego sposobu myślenia
*Dopasowanie strategii kontaktu z klientem
*Przygotowanie do działań promocyjnych Skuteczne doprowadzanie do spotkań z lekarzami i farmaceutami
*Uzyskiwanie i wykorzystywanie potrzebnych informacji
*Techniki prezentacji produktu i oferty
*Metody prezentacji ceny
*Doprowadzanie do trwałych zobowiązań lekarza/farmaceuty
*Argumentowanie zwiększające motywację lekarza/farmaceuty
*Zachęcenie klienta do podjęcia decyzji *Wykorzystywanie materiałów promocyjnych

Jaki będzie charakter naszej pracy?

Zajęcia mają charakter warsztatów, ćwiczeń, dyskusji oraz krótkich wykładów.

Klucz do efektywnego szkolenia to dobry trener

Rafał Korsak - trener
*Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania.
*Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win.
*Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP - jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce
*Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet. Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR.
*Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM.
*Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej.Jest również konsultantem z ww tematów
*Autor wielu publikacji książkowych oraz artykułów w prasie branżowej
*Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji.
*Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji.

Jeśli jesteście zainteresowani szkoleniem to zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na naszej stronie internetowej:
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,

Ewa ZiembowskaEwa Ziembowska edytował(a) ten post dnia 05.04.11 o godzinie 16:06Ewa Ziembowska edytował(a) ten post dnia 05.04.11 o godzinie 16:10Ewa Ziembowska edytował(a) ten post dnia 05.04.11 o godzinie 16:12

konto usunięte

Temat: Sprzedaż i negocjacje w pracy przedstawiciela...

Ewa Ziembowska:
Szanowni Productions Managers :)

Chciałam Was serdecznie zaprosić w imieniu firmy Pracownia Kompetencji na szkolenie poswięcone sprzedaży i negocjacjom w pracy przedstawiciela farmaceutycznego/medycznego.
... wiem, że już jakiś czas minął, ale może ktoś by zwrócił uwagę znamienitej firmie Pracownia Kompetencji, że "Productions Managers" to na polski kierownik produkcji - a nie kierownik produktu z ang. Produkt Manager A CHYBA WŁAŚNIE DO TEJ DRUGIEJ GRUPY POST BYŁ KIEROWANY :) co można pomyśleć o kompetencjach takiej firmy, która popełnia głupi, ale podstawowy błąd???

Następna dyskusja:

Social media w komunikacji ...




Wyślij zaproszenie do