Zbigniew J Piskorz

Zbigniew J Piskorz www.PISKORZ.pl
sMs692094788
kreowanie wizerunku
...

Temat: Komandosi w kampanii Coca-Cola Zero (wideo)

Pod hasłem "To możliwe!"
ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero.
Akcji w telewizji i internecie towarzyszy sampling puszek tego napoju.

Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa Coca-Coli Zero pokazuje chłopaka, który rano u swojej dziewczyny zostaje zaskoczony nieplanowaną wizytą jej rodziców i z kłopotliwej sytuacji ratują go komandosi z oddziału specjalnego Coca-Cola Zero. - Chcemy zachęcać młodych ludzi, żeby problemów związanych z relacjami damsko-męskimi nie traktowali tych sytuacji zbyt serio, nigdy nie tracili dobrego humoru i starali się szukać bezkompromisowych i niekonwencjonalnych rozwiązań - uzasadni Szymon Michalik, kierownik marki w Coca-Cola Poland Services.





Akcja reklamowa pod hasłem "To możliwe!" od 15 czerwca jest prowadzona w TVN, Polsacie, Discovery, MTV i VIVA, a w najbliższym czasie obejmie internet (formaty video na takich stronach jak onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu, niestandardowe działania m.in. w serwisie Facebook). Natomiast już od maja w siedmiu największych miastach prowadzony jest sampling minipuszek Coca-Cola Zero, który realizują animatorzy ubrani w bojowe spodnie i wojskowe kurtki. Akcję przygotowała i prowadzi agencja Sales Link, adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Publicis, koncepcję działań on-line opracowała agencja K2 Internet, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
Więcej informacji: Coca-Cola Zero
http://www.youtube.com/watch?v=j7LMZJ_Fb1g&feature=pla...
Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: Komandosi w kampanii Coca-Cola Zero (wideo)

Próbuję znaleźć sens tego postu...
Czyżby dietetyk dołączał się do reklamy Coca-Coli?
Zbigniew J Piskorz

Zbigniew J Piskorz www.PISKORZ.pl
sMs692094788
kreowanie wizerunku
...

Temat: Komandosi w kampanii Coca-Cola Zero (wideo)

....... osobiscie RACZEJ ZASTANAWIAM SIE
CZY TO JEST ,,problemem,,

co zostalo dopowiedziane przy tej ,,REKLAMIE,,...

,,Chcemy zachęcać młodych ludzi, żeby problemów związanych z relacjami damsko-męskimi nie traktowali tych sytuacji zbyt serio,
nigdy nie tracili dobrego humoru i starali się szukać bezkompromisowych i niekonwencjonalnych rozwiązań - uzasadni Szymon Michalik,
kierownik marki w Coca-Cola Poland Services".

Następna dyskusja:

7 Seconds Of Love vs Coca-Cola




Wyślij zaproszenie do