Katarzyna S.

Katarzyna S. sumienna,
obowiązkowa, ambitna
i pracowita

Temat: Reklamacja rozpatrzona na wymiane ale..

Witam,
2 tyg. temu reklamowalam buty, po niecalym miesiacu noszenia. Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie na wymiane. Niestety w sklepie nie ma takich samych butow a mi nic innego sie nie podoba. Z tego co wiem sprzedawca nie moze mnie zmusic do wymiany na cos czego nie chce a jezeli nie ma takiego samego towaru i nie jest w stanie go naprawic to musi zwrocic mi pieniadze. Czy mam racje??
Grzegorz Langnerski

Grzegorz Langnerski Doswiadczony Manager
w pierwszej cenie

Temat: Reklamacja rozpatrzona na wymiane ale..

Witam

Proszę o adres mailowy a udzielę Pani szczegółowych informacji. Podaje własny langnerski@o2.pl

konto usunięte

Temat: Reklamacja rozpatrzona na wymiane ale..

Grzegorz Langnerski:
Witam

Proszę o adres mailowy a udzielę Pani szczegółowych informacji. Podaje własny langnerski@o2.pl

No cóż,

Dlaczego nie pierwszy już raz chce Pan pomóc poza forum?
http://www.goldenline.pl/forum/2660462/reklamacja-odrz...
Czy nie po to są fora GL żeby dzielić się wiedzą i pomocą z innymi?

DUŻY MINUS....

Nie pozdrawiam,
Rafał
Grzegorz Langnerski

Grzegorz Langnerski Doswiadczony Manager
w pierwszej cenie

Temat: Reklamacja rozpatrzona na wymiane ale..

Witam

Szanowny Panie Rafale według moich zasad forum nie jest miejscem do rozstrzygania prywatnych spraw jego uczestników.

Sprawy reklamacji jak każda sprawa wymaga dyskrecji. Nie zawsze pytający życzy sobie aby roztrząsano taką sprawę na forum publicznym. Jeśli ma na to ochotę może samodzielnie zmieścić taka informacje, z drugiej strony jeśli dysponuje Pan wymagana wiedza fachową, zamiast krytykować co jest najłatwiejsze proszę podzielić się wiedzą na ten temat jeśli uznaje Pan to za stosowane ja w tym zakresie ma inne zdanie.

Pomogłem już wielu osobom z pozytywnym skutkiem ale nie zamierzam się tymi informacjami dzielić bez zgody osób którym pomogłem oczywiście charytatywnie.

Na marginesie smutne jest to że forum to rusza się jedynie aby kogoś krytykować abo gdy ktoś ma problem albo by kogoś zareklamować.

Nie zamierzam zstąpić osób wykonujących zawody prawnicze, nie mniej posiadam wiedzę nie mniejsza niż niejeden rzecznik konsumentów, i spore doświadczenie którym chciałbym się podzielić, pomóc każdemu który sobie tego życzy nie mniej nie zamierzam robić tego publicznie.

Ponadto za pomoc udzieloną biorę pełna odpowiedzialność. Oczywistym jest fakt iż nie każdy może podzielać moje zasady nie mniej takie mam i nie zmierzam aby się komukolwiek przypodobać ich zmieniać co pozostawiam po rozwagę.

Rozumiejąc jednak zasady wolności słowa i minimalnej kultury

Serdecznie Pozdrawiam mojego adwersarza,

G. Langnerski

Następna dyskusja:

dentysta a reklamacja??




Wyślij zaproszenie do