Temat: Uwagi dot. strony www a co za tym idzie wizerunku firmy
Martyna Sawicka:
Chcialabym zaczac od strony, a wlasciwie od pracy nad corporate identity. Nie bylo tu wczesniej dzialu marketingu, nie ma spojnosci w materialach papierowych i przekazie multimedialnym. Niestety kryzys dopadl aktualnie i te branze, wiec staram sie narazie poprawic te strone, ktora jest i dopracowac do niej spojne materialy promocyjne.
Poza tym chcialabym pokazac wiecej na naszych dotychczasowych klientow, w tym np. zdjecia Andrei Merkel przy naszych mowinicach.
To najpierw badania, a co najmniej audyt tożsamości. Na podstawie tego założenia wizerunkowe i strategiczne. Później projektowanie. Dopiero potem www.
Ale najważniejszy jest etap pierwszy, żeby wiedzieć, co, jak i do kogo 'mówić', jaki się ma wizerunek, czy ten co się go ma to ten, który ma być. Sama zmiana www, bez minimalnej chociaż wiedzy o tym jak jest to jak nakładanie pudru przed snem.