konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

na meczu Radwańskiej w TVP1 to był pogrom.
co 5 min. 3-4 identyczne reklamy.

dodatkowo goście zagadani przez prowadzących,
aby po 2ch zdaniach przerwać następną sesją reklamową.

wrażenie jakby ilość nadawanych spotów była poza kontrolą.
ciekawe czy za zgodą reklamodawców?
Marcin Ł.

Marcin Ł. promo-group.pl

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

W tenisie zaczyna to być standardem. Większość przerw okraszana jest reklamami. W transmisjach z Wielkiego Szlema czy Masters jest to już norma od lat.

A już w kontekście samej Olimpiady to ten mecz był nadmuchany na maksa. No i TVP postanowiła wykorzystać fakt, że tak wiele osób zasiadło przed TV. :-)Marcin Ł. edytował(a) ten post dnia 30.07.12 o godzinie 15:07

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

dziwicie się?
mecz siatkówki Polska - Włochy - to samo, browar, energia, i totalizator, - po kilka odsłon w jednym bloku reklamowym.

trzeba się do tego przyzwyczaić - IMHO nie jest to jeszcze aż tak męczące.
pomyślcie sobie, że są relacje sportowe, - minimalizowane do małego okienka - czyli teoretycznie można wszystko oglądać, ale pod warunkiem bardzo dobrego wzroku, - a w tym samym momencie na 2/3 ekranu telwizora - leci reklama jakiegoś produktu - TO DOPIERO JEST WKURZAJĄCE!.
mam nadzieję, że takie reklamy to jeszcze w polsce długo długo nie....

konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Marcin Ł.:
W tenisie zaczyna to być standardem. Większość przerw okraszana jest reklamami. W transmisjach z Wielkiego Szlema czy Masters jest to już norma od lat.

A już w kontekście samej Olimpiady to ten mecz był nadmuchany na maksa. No i TVP postanowiła wykorzystać fakt, że tak wiele osób zasiadło przed TV. :-)

właśnie takie wpychanie/nadmuchanie odczułem.
takie w stylu komentarza Szpakowskiego: drewniane.

smak reklam na Eurosport mnie nie boli.
rozumiem że dzięki reklamom kupione zostały prawa do transmisji;)

konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Michał Siemiński:
dziwicie się?
mecz siatkówki Polska - Włochy - to samo, browar, energia, i totalizator, - po kilka odsłon w jednym bloku reklamowym.

w siatkówce nie było tak intensywnie i nachalnie.
choć ten sam zestaw;(

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Krzysztof Szymańczyk:
Michał Siemiński:
dziwicie się?
mecz siatkówki Polska - Włochy - to samo, browar, energia, i totalizator, - po kilka odsłon w jednym bloku reklamowym.

w siatkówce nie było tak intensywnie i nachalnie.
choć ten sam zestaw;(


po prostu specyfika dyscypliny sportowej ;)
gdyby przerwy w siatkówce (na żądanie) trwały dłużej - to pewnie też by wsadzali reklamy, a tak to tylko pomiędzy setami,

w tenisie ziemnym jednak przerw pomiędzy gemami jest mnóstwo - stąd i intensywność reklam większa

konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Michale, rozumiem te różnice;)

myślę o efekcie końcowym: ja nie mogę patrzyć na te marki,
a o kupnie zapomnij;)

ciekawe czy ja taki wrażliwy czy nieodporny? a jak wy?
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Po pierwsze, wolę już sport w TVP z reklamami niż reklamy w TVP bez sportu. I tak mają ograniczenia reklamowe większe od nadawców prywatnych.

Po drugie, jest okazja, żeby podreperować budżet TVP z kasy spółek z udziałem Skarbu Państwa pod pretekstem reklamy ;)

A to, że mamy tych reklam dosyć, nie znaczy wcale, że nie kupujemy. Ja czy Ty może nie, ale większość jednak tak.
Marcin Ł.

Marcin Ł. promo-group.pl

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Myślę, że reklamy same w sobie nie są problemem. Problem pojawia się wtedy gdy po ich zakończeniu wracamy do meczu a gem jest już na etapie 15:15.

Była kiedyś w TV walka bokserska i przez wszystkie rundy wracaliśmy do walki, kiedy trwała ona już 10-15 sekund.

No i niezapomniana akcja z Militaria.pl :-)

W Niemczech rzeczywiście jest tak, że reklamy lecą (np. miedzy rundami bokserskimi) ale w rogu mamy podgląd co się dzieje.
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Z tym przedłużaniem bloków reklamowych to racja. To już standard że "wjeżdżają" one na relację. Na polsacie podczas siatkówki jest to samo. Ale mnie również cholernie męczy puszczanie ich co chwila. Zastanawiam się czy marki promujące się wtedy zdają sobie sprawę, że jak przed tiebreakiem widz zobaczy poraz 17-sty tą samą (nędzną zazwyczaj) reklamę produktu to jego świadomość o niej (jak mniemam o to tu chodzi:) owszem będzie, ale możliwe że nacechowana bardzo negatywnym ładunkiem. Odnoszę wrażenie, że TVP kompletnie nad tym nie zapanowała i wpycha to gdzie się da, aby tylko podbić statystyki. Jak tylko mogę oglądam Olimpiadę na Eurosporcie. Dla mnie organizacyjnie, reklamowo i komentatorsko to wpadka roku. Zresztą sportowo póki co również:)
Przykąłd wystarczy wziąć z Super Bowl, gdzie jest krótko, zwięźle i baaardzo ciekawie na taich blokach :)

konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Michał Siemiński:
dziwicie się?
mecz siatkówki Polska - Włochy - to samo, browar, energia, i totalizator, - po kilka odsłon w jednym bloku reklamowym.

trzeba się do tego przyzwyczaić - IMHO nie jest to jeszcze aż tak męczące.
pomyślcie sobie, że są relacje sportowe, - minimalizowane do małego okienka - czyli teoretycznie można wszystko oglądać, ale pod warunkiem bardzo dobrego wzroku, - a w tym samym momencie na 2/3 ekranu telwizora - leci reklama jakiegoś produktu - TO DOPIERO JEST WKURZAJĄCE!.
mam nadzieję, że takie reklamy to jeszcze w polsce długo długo nie....


O właśnie! Czasami jak oglądam Tv made by USA to dopiero jest ciekawie, nie dość, że przerwy reklamowe, to jeszcze w trakcie programu reklamy zasłaniające pół ekranu :).

Co do sportu to ogólnie mam wrażenie, że zasady w sportach amerykańskich są tworzone tak by była jak największa ilość przerw na reklamy :).

Najbardziej zaskakujące i tak będzie to, że podobnie jak po Euro TVP uraczy nas stwierdzeniem, że jest stratna na tej imprezie... to ja nie wiem jak oni to liczą skoro zapchane do maksimum reklamami ramówki nie dają dochodu.Mateusz Skuteczny edytował(a) ten post dnia 05.08.12 o godzinie 17:13

konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

Mateusz Skuteczny:

Najbardziej zaskakujące i tak będzie to, że podobnie jak po Euro TVP uraczy nas stwierdzeniem, że jest stratna na tej imprezie... to ja nie wiem jak oni to liczą skoro zapchane do maksimum reklamami ramówki nie dają dochodu.

tego to nawet wolę nie komentować, bo się tylko zdenerwuję ;)
tv publiczna, abonamenty, reklamy i jeszcze płaczą, że pieniędzy nie mają..? żałosne
może ktoś tam ich powinien wziąć pod lupę? ja bym na nich nasłał maciarewicza..... ;)Paweł D. edytował(a) ten post dnia 05.08.12 o godzinie 22:14

konto usunięte

Temat: olimpiada / relacje tv / ilość reklam

podsumowanie
http://komputerwfirmie.gazeta.pl/itbiznes/1,54786,1222...

Następna dyskusja:

ilość i wielkość




Wyślij zaproszenie do