Temat: Jak wypromować wódkę na poziomie marki?
Katarzyna C.:Paweł T.:Wódka to produkt "modny", więc i trendom w modzie podlega. Co za tym idzie, można "wykreować" modę na daną markę bez wielkich nakładów...
a możesz podpiwedziec jak to zrobić? ;-)
Opierać się wyłącznie na impreazach klubowych?
Jeśli jest to wódka np. klasy premium - to takie imprezy odpadają.
Nie wiem czy jest sens reklamować wódki innej klasy. Jak zwróciłem uwagę towarzystwo kupujące wódkę czystą (sic!) w cenie ok. 20 zł, ma zwykle kilka marek, które wybiera dowolnie (promocja, gadżet, dostępność w sklepie etc.). Wyjątkiem sa pewnie wódki smakowe - osobiście nie znam udanego substytutu żołądkowej :)
Opócz sponsoringu imprez klubowych czy też większych (gdzie i nazwę mozna przemycić i olać zakaz reklamy w prasie i tv; Heineken Music Festival, Carlo Rossi kobiety i śpiew, Festiwal Koktajli Filmowych "Podwójne Martini" etc.) pewnie gustowne gadżety; raczej nie szklana 50tka, czy soczek 100ml, a piersiówka, shaker, zestaw szklanek, karafka (patrz Chivas, Johny Walker, Bacardi) i przede wszystkim , jak pisze Paweł, dotarcie do liderów opinii