Witold Strobel

Witold Strobel Menedżer,
zarządzanie
operacyjne

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

Tytuł prowokacyjny. Odpowiedź prosta. Cisowianka.
W necie pojawił się nowy spot reklamowy. Ciekaw jestem Waszych opinii. To już kolejny kabaret po "MUMIO" w reklamie. Mam nadzieje, ze nikt mi głowy nie urwie za ten link:
http://www.youtube.com/watch?v=becH4gw2EKc

Pozdrawiam

Witold Strobel
Diana B.

Diana B. Internal
Communications
Officer, UBS

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

zabawne

konto usunięte

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

Wykorzystanei kabaretu w reklamie nie gwarantuje jej sukcesu...
dla mnie nie jest ani smieszne, ani nie zacheca do zakupu...

konto usunięte

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

Hmmm... Jak ta reklama ma się to do tożsamości marki? I co nam mówi o marce? Poza tym, że jest adresowana do szczególnej grupy ludzi, dla których butelka 0,5 l to zdecydowanie za mało, a 1,0 l to już zdecydowanie za dużo (ciekawe jak liczna to nisza).

konto usunięte

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

Co do grupy docelowej. To raczej nie jestem.
Kurde, dochodzę do wniosku że nie jestem w żadnej grupie docelowej.

Co do reklamy samej w sobie. Pointa (nie nie czytających w langłydżu - płęta) skopana na maksa. Jak zwykle w polskich reklamach, po ciekawym początku, siermiężne zakończenie.
Jak to było... skorupa... ale szklanki nie słoika.

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

wtórne [ kabaret w reklamie ], ale zapewne kogoś zachwyci... mnie nie, jestem w targecie Nałęczowianki ;)
Stryj mi kiedyś mówił Marcinie, wódę zawsze wodą popijaj, zawsze niegazowaną ;)

konto usunięte

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

A mi się podoba. Główną zaletą jak zawsze będzie inność od reszty wód. Skoro tylko ta jest 0,7 to już każdy się zastanawia, a może kupić 0,7 zamiast 1l bo i tak go nie wypijam, a po 0,5 jeszcze chce mi się pić. Wystarczy że człowiek skuszony tą reklamą kupi raz Cisowiankę a może mu zasmakuje i będzie ją dalej kupował - a przecież chyba właśnie o to chodzi.

Zastanówcie się - jesteście w sklepie, wszędzie masa marek, co najmniej 3-5 wód do wyboru i nagle widzicie tylko jedną 0,7l - czy to nie wzbudza ciekawości?

Ja przynajmniej tak to widzę i myślę że taki był cel stworzenia tego produktu i dalszej reklamy. A kabaret, rewelacja - świetne zwolnione ujęcie Kasi Pakosińskiej nawiązujące do wszystkich lasek Borewicza. Mi się podoba, szczególnie że 07 zgłoś się to był jeden z ciekawszych seriali tamtych lat.

konto usunięte

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

Śmiem wątpić czy kwestia pojemności i różnic między butelkami 0,5, 0,7 i 1,0 l. jest aż tak istotnym czynnikiem warunkującym zakup i czy rzeczywiście każdy zacznie się zastanawiać.
A już zupełnie nie wierzę, by po zakupie wody pod wpływem reklamy konsumenci pozostali przy niej ze względu na smak. Sam mechanizm może zadziałać, ale nie w odniesieniu do wód mineralnych. Tu konsumuje się nie wodę, a wizerunek marki. Idę o zakład, że w ślepym teście prawie nikt nie byłby w stanie wskazać wody, którą najchętniej kupuje.
Niestandardowa pojemność butelki może być niezłym argumentem dodatkowym, kroplą dopełniającą pucharu. Kłopot w tym, że moim zdaniem w tej reklamie zabrakło całej reszty zawartości pucharu.

konto usunięte

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

Ja widzę spore różnice w smakach wód, jedne bardzo lubię, niektóre smakują średnio a inne wprost są niesmaczne. Może na ślepo byłoby mi ciężej odpowiedzieć trafnie która jest która ale na pewno mógłbym powiedzieć że jedna mi smakuje a inna już nie.
ale może mam jakieś wrażliwsze kubki smakowe :-)
Ewa Kobla

Ewa Kobla account manager,
Marketing Media

Temat: Co łączy 07 zgłoś się z Kabaretem Moralnego Niepokoju?

07 - jak najbardziej może nie super pomysł, ale wyścig wygrany. Cała reszta? - coś nie za bardzo kumam do kogo i dlaczego tak? Ale to może jest meritum.



Wyślij zaproszenie do