konto usunięte
Temat: szkolenie "Sztuka motywacji, czyli jak pracować z...
Akademia Motywacji i Zmian serdecznie zaprasza na szkolenieSztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym do zmiany
Termin: 17-18 lipca 2009
Miejsce: Warszawa
szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Terapii Motywującej
termin zgłoszeń upływa 30.06.2009
Celem warsztatu 'Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym' jest prezentacja nowoczesnej metody budowania motywacji i prezentacja światowych osiągnięć w obszarze pracy z trudnym klientem.
Do pracy nad motywacją niezbędne jest najpierw szczegółowe rozpoznanie gotowości klienta do wprowadzania zmian w zakresie jego podstawowych trudności. Pozwala to na wybór odpowiednich metod interwencji i czynności zapobiegawczych lub minimalizujących negatywną sytuację klienta, a także na pomoc klientowi w obraniu najbardziej korzystnego dla niego kierunku zmian.
Ten warsztat dostarczy uczestnikom praktycznych umiejętności, odnoszących się do tego:
* Jak motywować do zmian nie manipulując, nie tyranizując?
* Jak pomagać i inspirować nie ograniczając cudzej wolności?
* Jak wydobywać z ludzi to, co w nich najlepsze?
* Jak sprawić by osoba zaczęła myśleć o zmianie, kiedy podejmowane próby przekonywania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
* Jak nie wpaść w pułapkę przekonywania, których efektem jest opór?
Poznacie Państwo takie zagadnienia jak:
- wprowadzenie i ogólne założenia do pracy nad motywacją
- identyfikacja faz procesu motywacji
- budowanie motywacji do zmian
- wzmacnianie postanowienia zmian
- metody pracy z klientem mało zmotywowanym
- praktyczne zastosowanie kluczowych metody pracy
- przeszkody i czynniki wspomagające wprowadzaniu zmian
Więcej informacji znajdziecie Państwo na Oficjalnej Stronie PTTM http://pttm.org.pl
dokładny link do opisu szkolenia http://www.pttm.org.pl/szkolenia-i-warsztaty/szkolenia...
Zachęcamy do Członkostwa w Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej. Członkostwo daje różne przywileje, m.in. zniżki na warsztaty.
Jeżeli chcecie Państwo zyskać uporządkowany sposób patrzenia na problem motywowania klientów i nauczyć się praktycznych umiejętności, to ten warsztat jest właśnie dla Was. W celu zdobycia bardziej konkretnych informacji prosimy o kontakt:
Alexandra Kamińska
tel. 0 666 322 319 lub 0 503 079 305
e-mail: alexandra.kaminska@pttm.org.pl