Barbara Cira event manager
Temat: Wyniki konkursu!
I miejsce - Marta StolarzProjekt filiżanek z podstawkami Projekt filiżanek z podstawkami. Filiżanki widziane z góry wraz ze znajdującymi się pod nimi spodkami układają się we wzór wstążeczki– motyw logo. Wstążka tworzona przez dwa elementy projektu: filiżankę i spodek, symbolizuje potrzebę bycia razem.
II miejsce - Alicja Kolasa
Lampa + świecznik. Lampa oświetleniowa plus świecznik na tea light’y z logotypami kampanii.Praca ręcznie wykonana z gliny.
II miejsce - Dominika Łoszak
Pamiętnik. Pamiętnik w twardej okładce. Kobiety uwielbiają wyrażać siebie poprzez “przelewanie” emocji do pamiętnika. Optymistyczna okładka ma sprawić, że nawet w najtrudniejszych chwilach strony w pamiętniku zapełnią pozytywne, pełne nadziei zapiski.
III miejsce - Teresa Drzewińska
Wieszak na kolczyki. Wieszak na kolczyki w kolorach kampanii Breast Friends. Układająca się z róż literka F symbolizuje potrzebę zrobienia czegoś dla kobiet chorych na raka piersi przez Przyjaciół od piersi.
III miejsce Tomasz Nalborski
Pendrive, który bezpośrednio nawiązuje kształtem i kolorami do logo akcji. Dwie strony pendrive’a przypominają o dwóch typach raka. HER2dodatni i HER2 ujemny. Dzięki powszechności użycia ma szansę stać się uniwersalnym gadżetem, którego każdy może używać na co dzień.
III miejsce - Urszula Dyszlewicz
Szal wykonany w technice nunofilcu. Jest symbolem relacji – dynamicznych,zmiennych, wzajemnie się przenikających. Czasem Ja jestem silniejsza i przejmuję inicjatywę, czasem Ty to robisz. Ale i między nami zdarzają się “dziury”. Nie przeszkadza to jednak być stale razem, zachowując wzajemną równowagę. Takie relacje to energia i przyjemność, psychiczna i fizyczna.