konto usunięte

Temat: Grupa Luxmed Multihome - nie polecam!

Jeśli na ulicy zaczepi Was "konsultant" Multihome i zaproponuje prywatne ubezpieczenie medyczne - proponuję dla oszczędzenia własnych nerwów i czasu zignorować, mimo że oferta może się wydać atrakcyjna. Tak też mi się wydawało, a poniżej opisuję dlaczego tylko mi się wydawało.

Od jakiegoś czasu szukałem dla pracowników swojej firmy jakiegoś fajnego pakietu medycznego, w takiej cenie by mi nie wydrenował budżetu. Przelotem będąc w Katowicach przechodziłem ulicą Stawową gdzie zatrzymała mnie Konsultantka/Przedstawicielka i przedstawiła ofertę.
W efekcie naszych rozmów 24.09.2015 w Katowicach zawarłem 5 umów pomiędzy naszą firmą, a firmą LUXMED Grupa Multihome w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego. W ciągu tygodnia firma LUXMED Grupa Multihome wielokrotnie dzwoniła do nas, aby potwierdzić umowy, czasami telefony następowały od razu po sobie niekoniecznie w godzinach do tego odpowiednich. Jeżeli nie odebrało się telefonu nie dało się oddzwonić na numer, ponieważ automat komunikował, iż numer jest nieczynny. To oznaczało że byłem jak pies na smyczy przywiązany do telefonu, bo jeśli nie odebrałem to resztę dnia co chwila wydzwaniali próbując się dodzwonić. Kontakt firmy LUXMED Grupa Multihome był spowodowany tylko tym, że do każdej umowy należało potwierdzić regułki (które po którymś telefonie były już przez nas znane na pamięć) niezależnie czy miało się czas odebrać telefon czy też nie. W sumie odnotowaliśmy kilkadziesiąt telefonów dotyczących 5 umów, ponieważ kilka telefonów dotyczyło potwierdzania tej samej umowy. Konsultantka zapytana czy gdybyśmy mieli 1000 umów na ubezpieczenie zdrowotne to musielibyśmy odebrać 1000 telefonów, zmieszana potwierdziła tę informację. Chamstwo konsultantek telefonicznych przechodziło moje najśmielsze oczekiwania. Po którymś kolei telefonie, kiedy zorientowałem się że rozmawiam N-ty raz z tą samą babką postanowiłem odnotowywać nazwiska osób z którymi rozmawiam. Wielokrotnie informowałem ich że dana umowa była już potwierdzana, mimo to nawet jeśli kończyłem rozmowę, konsultantka dzwoniła ponownie i dyktowała mi regułkę. Zapytana o nazwisko powiedziała że przedstawiała się na początku (co jest nieprawdą) i nie zamierza robić tego ponownie. Myślałem że w końcu zeświruję. Za którymś razem poszły bluzgi, bo też ile można tej samej babie mówić to samo i słyszeć jak od robota że ona musi bo mają taki system i koniec. W tym miejscu gratuluję intelektu osobie która to organizowała, rekrutowała te niesamowicie inteligentne istoty na infolinii, jak również same istoty z racji nie używania części znajdującej się nieco ponad szyją, której użycie mogłoby skutkować rozmową z kimś nieco sprytniejszym u siebie w firmie i zakończenie sprawy bez całej reszty nerwów.
Mało - wyobraźcie sobie, że po ponad tygodniu takich codziennych telefonów w poniedziałek znowu dzwoni telefon podczas gdy prowadzę szkolenie. Dzwoni raz po razie. Za każdym razem dzwonili z innego numeru, więc nie byłem pewien czy to znowu oni. Wyciszyłem telefon, jednak widząc następujące próby połączenia raz po razie, zaniepokoiłem się że to może ktoś z moich bliskich, coś się dzieje złego. Przeprosiłem więc na moment grupę, wyszedłem na korytarz by następny telefon odebrać i szybko się wywiedzieć czy to coś pilnego. Odbieram, tradycyjnie pani się nie przedstawia tylko pyta czy ja to ja. Pytam czy to coś pilnego... "Tak bo pan mi tu musi potwierdzić umowę...." jeszcze z pretensjami że dlaczego nie odbieram... NO KURWA MAĆ.

Po masie męczących już dla nas telefonów odnośnie potwierdzania umów dowiedzieliśmy się, że umowy jakie zawarła nasza firma są w ogóle bezpodstawne, ponieważ pakiet na jaki podpisaliśmy umowę dla pracowników firmy jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla osób prywatnych a nie firm. Dodatkowo jak tylko nasza firma próbowała się skontaktować z firmą LUXMED Grupa Multihome konsultantka nie miała nic do zarzucenia swojej koleżance, która zaproponowała dany pakiet naszej firmie oraz wypełniała ze mną całą dokumentacje związaną z podpisaniem umowy - co zajęło 3 godziny. Nie otrzymaliśmy również od firmy LUXMED grupa Multihome żadnej pisemnej anulacji ani wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Po ponownym kilkukrotnym usiłowaniu dodzwonienia się na infolinię firmy LUXMED Grupa Multihome otrzymaliśmy informację, aby pisemnie poprosić o anulację naszych nieważnych według firmy LUXMED Grupa Multihome umów. Tak też zrobiliśmy. Wystosowaliśmy odpowiednie pismo do firmy LUXMED Grupa Multihome tak jak sobie życzyli, jednak po 14 dniach nadal nie otrzymaliśmy żadnej korespondencji, w której otrzymalibyśmy pisemną anulację naszych umów w firmie LUXMED Grupa Multihome. Po tym czasie skontaktowaliśmy się ponownie z infolinią, aby ustalić kiedy możemy się takiego pisma spodziewać na co otrzymaliśmy informację, że jeżeli wysłaliśmy taki dokument to odpowiedź na pewno zostanie przesłana. Kiedy? Tego Pani na infolinii nie potrafiła już ustalić. Tym samym nasza firma jest zablokowana podpisaniem nowej umowy dotyczącej ubezpieczenia zdrowotnego, ponieważ znając politykę firmy LUXMED Grupa Multihome obawiamy się, iż nieważne umowy nagle staną się ważne, a my dostaniemy fakturę do opłacenia. Tak więc, jeśli ktoś ceni sobie swój czas i spokój to odradzamy. Szkoda nerwów.
Babraba Gustra

Babraba Gustra Pracownik
administracyjny, Hub
Centre One Two

Temat: Grupa Luxmed Multihome - nie polecam!

Korzystam już z tego Multihome jakiś czas i nie wiedziałam ile jest negatywnych opinii w internecie. Ludzie :) Według mnie wszystko jest w porządku. Nie wiem o co wam chodzi? Wizyty mam szybkie, opłacam rachunek co miesiąc i po problemie - wszystko mam jak trzeba. Sorry, ale czytam niektóre opinie i żal mi Was, umów nie czytacie czy jak ???

Następna dyskusja:

pomoc prawnika dla lekarzy ...




Wyślij zaproszenie do