konto usunięte
Temat: Zmiana wymiaru godzin, bez zmiany wynagrodzenia. Opinia /...
Krótko i na temat.Po 28 latach pracy, pracodawca zmienia warunki umowy wypowiadając ją w trybie 3 miesięcznym. Założył automatyczne "przedłużenie umowy" na bazie nowej umowy o pracę, jeżeli pracownik nie złoży oświadczenia o odmowie przyjęcia umowy o pracę na nowych warunkach.
Zwiększony wymiar godzin. Z 25 na 37,5h tygodniowo. Pozostałe zasady, po staremu.
Pytanie:
Jak się odwoływać?
Do kogo się odwołać (chodzi o pracę w szpitalu)?
Na co się powołać?
Rozumiem, że zabiegi dokonywane przez dyrektora są zgodne z prawem?
Jeżeli do weryfikacji sprawy potrzeba przedłożenia jakiś dodatkowych informacji, prosiłbym o info w odpowiedzi na ten post.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, TB