Dobiesław Kmiecik

Dobiesław Kmiecik www.softbiz.pl

Temat: Reklamacja

Witam,

zakładam ten wątek z nadzieją, że wypowie się ktoś z Plusa (oczywiście głosy innych osób równiez mile słyszane/widziane;))

Jak wiadomo, PGSM zmienił regulamin i w związku z tym istniała możliwość rezygnacji z jego usług bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji. Ponieważ po wielu latach, chyba 8 czy 10, ta sieć przestała mi odpowiadać, postanowiłem przenieść się do innego operatora (ERA), gdzie za trochę wyższy abonament mam o niebo lepsze warunki.
Po złożeniu wniosku o rezygnację (symptomatyczne jest to, że nikt nawet nie próbował zapytać, co sprawiło, że odchodzę...) upoważniłem nowego operatora do złożenia wniosku o przeniesienie numeru do jego sieci. Wniosek ten został złożony 1-go lipca (wg informacji od konsultanta PGSM).
15 lipca otrzymałem list informujący o tym, że PGSM domaga się ode mnie zapłacenia kary umownej za zerwanie umowy, która to oczywiście zawarta była na warunkach promocyjnych. Gdy zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się że przecież upoważniłem ERĘ do wszelkich czynności związanych z przeniesieniem numeru (jak dobrze, że nikt nie wpadł na to, żeby czynnością związaną z przeniesieniem było przepisanie całego majątku na losowo wybranego członka zarządu PGSM), co skutkowało tym, że wniosek o przeniesienie numeru automatycznie anuluje poprzednio złożoną rezygnację i również automatycznie zakłada nową (oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował). Dodam, że od Ery otrzymałem informację, że na pewno nikt w moim imieniu nie składał rezygnacji, a jedynie wniosek o przeniesienie. Niestety nie mogłem dowiedzieć się od Pani Konsultantki, na podstawie jakiego zapisu, przepisu czy czegokolwiek rezygnacja została anulowana (Pani twierdzi, że muszę napisać reklamację i zapytać w niej o to, bo ona nie ma możliwości rozmowy z Działem Reklamacji!). Na początku twierdziła, że są to ogólne zasady, ale gdy właśnie zapytałem co jest podstawą do tych ogólnych zasad i co tak właściwie znaczy w tym wypadku słowo "ogólne", poleciła abym napisał reklamację, co oczywiście uczynię i wyślę do wiadomości URE oraz UOKiK. Mam pewną zaprzyjaźnioną osobę w Erze i twierdzi ona, że jeszcze nigdy nie spotkała się z taką sytuacją, mimo że podobne czynności w tej samej kolejności były już wykonywane wielokrotnie, szczególnie w związku ze zmianą regulaminu przez PGSM.

I teraz, po tym nieco (przy)długim wstępie, moje pytanie:

1. Czy ktokolwiek mógłby wskazać podstawę do takiego postępowania PGSM?
2. Czy ktokolwiek miał podobne przejścia i jak sobie poradził?
3. Co o tym myślicie?

Kilkukrotnie kontaktowałem się z PGSM, w celu załatwienia sprawy w "cywilizowany" sposób, ale niestety ciągle trafiam na całkowity brak zrozumienia czy jakiejkolwiek współpracy.

Temat: Reklamacja

witam,
W przypadku zmiany RŚUT w PLUS'ie, nie można było udzielić pełnomocnictwa nowemu operatorowi, należało samemu złożyć wypowiedzenie umowy a następnie udać się z potwierdzeniem przyjęcia rezygnacji do docelowego (nowego) operatora aby podpisać umowę.
Dobiesław Kmiecik

Dobiesław Kmiecik www.softbiz.pl

Temat: Reklamacja

Chyba nie napisałem najważniejszego, a mianowicie tego że złożyłem wypowiedzenie w ustawowym terminie, dopiero później upoważniłem nowego operatora do przeniesienia numeru do jego sieci.
Czy to, że nie można upoważnić innej osoby do wymówienia umowy w związku ze zmianą RŚUT, jest gdzieś zapisane? Dzięki za odpowiedź.

Temat: Reklamacja

powinna być taka informacja umieszczona w piśmie, które otrzymał Pan wraz z nowym regulaminem

konto usunięte

Temat: Reklamacja

Konrad Mazurek:
witam,
W przypadku zmiany RŚUT w PLUS'ie, nie można było udzielić pełnomocnictwa nowemu operatorowi, należało samemu złożyć wypowiedzenie umowy a następnie udać się z potwierdzeniem przyjęcia rezygnacji do docelowego (nowego) operatora aby podpisać umowę.


Dokładnie w takiej kolejności mało być wszystko zrobione jak opisał Pan Konrad!

Następna dyskusja:

Odrzucona reklamacja




Wyślij zaproszenie do