Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: 1578mln PLN wartość rynku reklamy online w 2010r.!...

Konferencja AdStandard 2011 odbyła się 3-4marca w Businessman Institute w Warszawie.

Kluczowe liczby:
- 1578mln PLN wartość rynku reklamy online (wg IAB AdEx)
- 823mln USD wartość rynku real-time bidding w 2011r w USA (wg Forrester Research)
- 230 uczestników konferencji (wg Internet Standard)

Zapraszam na pełną relację z konferencji AdStandard2011:
http://wyszynski.info/2011/03/adstandard-2011-facts-an...
Michał Sołtys

Michał Sołtys Regional Director
Central Eastern
Europe, KWANKO

Temat: 1578mln PLN wartość rynku reklamy online w 2010r.!...

Ciekawe czy starczy dla wszystkich zainteresowanych?
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: 1578mln PLN wartość rynku reklamy online w 2010r.!...

Patrząc na to:

http://g1.itpartner.pl/news/2/1/218910

dziwi mnie tak duży udział "żywności" a mniejszy "turystyki"
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: 1578mln PLN wartość rynku reklamy online w 2010r.!...

Bartek, FMCG ma duze budzety brandingowe wiec tu sie nie dziwie. Czesto chodzi o to zeby sie pokazac a efektywnosc nie jest az tak wazna. Z turystyka to masz racje. Wydaje sie dosyc malo, wiec tu turystyka ma pewnie jednak mniejsze budzety.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: 1578mln PLN wartość rynku reklamy online w 2010r.!...

Maciej Wyszyński:
Bartek, FMCG ma duze budzety brandingowe wiec tu sie nie dziwie. Czesto chodzi o to zeby sie pokazac a efektywnosc nie jest az tak wazna.

rozumiem, ale jakos mi te kampanie umykają, nawet w sieciach afiliacyjnych jest tego mało ;)
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: 1578mln PLN wartość rynku reklamy online w 2010r.!...

Bartłomiej Usydus:
Maciej Wyszyński:
Bartek, FMCG ma duze budzety brandingowe wiec tu sie nie dziwie. Czesto chodzi o to zeby sie pokazac a efektywnosc nie jest az tak wazna.

rozumiem, ale jakos mi te kampanie umykają, nawet w sieciach afiliacyjnych jest tego mało ;)

Najwieksze budzety FMCG leca przez domy mediowe ... ;)

Następna dyskusja:

Zaczyna sie wojna zagranicz...




Wyślij zaproszenie do