Temat: Super sklep z eko i tradycyjna żywnością w Warszawie
Pani Katarzyno,
Klientów w ten sposób zdecydowanie nie szukam, dziękuję postoję. A już na pewno nie takich, którzy mają problem z merytoryczną uwagą.
Zresztą zapewne zauważyła Pani, że pracujemy na nieco, hmmm... innym poziomie.
I tak to zostawmy, bo nie przypominam sobie wycieczek osobistych z mojej strony ani też uwag odnośnie Pani miejsca pracy.
Co do poprawek to też ciężko tu cokolwiek zaczynać - raczej bym to zaorał aniżeli poprawiał. Byłoby taniej i prościej. Znajomość podstaw HTMLa to w dzisiejszych czasach zwyczajnie za mało.
Jeśli idzie o wykonawstwo, to też kwestia do jakiego poziomu dążymy - ważne by w ogóle do jakiegoś dążyć. To tu macie Państwo problem, bo czasami idzie o proste rzeczy. Przykład pierwszy z brzegu: szara czcionka na niebiesko-granatowym tle jest słabo widoczna a dla starszych osób zwyczajnie nie do rozszyfrowania (starsze osoby na poziomie 50+ to około 25-30% Klientów tego sektora, czyli mamy barierę prawie dla co trzeciego Klienta). I takich kwiatuszków jest tu sporo.
Aspekt asortymentu to akurat dobry punkt do dalszego rozwoju.
Jest na dobrym poziomie, więc wystarczy to odpowiednio wyeksponować i podkreślić zalety sklepu. W chwili obecnej zwyczajnie jako miejsce serwis nie budzi zaufania, nie wygląda jak profesjonalne miejsce w którym warto zostawiać swoje pieniądze.
Dopiero co opublikowano raport top serwisów e-commerce w kilkunastu kategoriach.
Proszę obok siebie otworzyć swoją stronę i dowolne serwisy z tamtej listy i wyłapać "drobne" różnice.
Te różnice to przyczyna ich sukcesu i wymiernej sympatii Klientów.
Pax,
r.