Temat: Jaki Hotel

Witam
Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii o hotelach piszcie tu o pozytywach i negatywnych odczuciach podczas pobytu w obiekcie

pozdrawiam AndrzejAndrzej Piotrowski edytował(a) ten post dnia 20.02.09 o godzinie 08:54
Agnieszka K.

Agnieszka K. Event Coordinator

Temat: Jaki Hotel

Pochwalam pomysł ale trochę się obawiam... cy dostane potem dobre warunki w hotelu;))

A już tak na poważniej, jestem za tym żeby wymieniać opinie o hotelach. Ale kto będzie miał dostęp to tej grupy?

Temat: Jaki Hotel

Witam Agnieszko
Faktycznie istnieje możliwość , że stracimy w oczach Hotelu ,dlatego powstała strona która gwarantuje pełną anonimowość , a zarazem dostęp do bezpłatnych informacji na temat usług hotelowych wPolsce
http://opinie-o-hotelach.webnode.com/

pozdrawiam AndrzejAndrzej Piotrowski edytował(a) ten post dnia 07.09.11 o godzinie 12:46
Natalia Mierzejewska

Natalia Mierzejewska spec. ds.Marketingu,
Hotele Prezydenckie
Sp. z o. o.

Temat: Jaki Hotel

Witam,
Opinie o hotelach są bardzo subiektywne ale niezwykle dla mnie jako hotelarza cenne. Bardzo chętnie poznałabym opinie na temat nie tylko obiektu, w którym pracuję ale i innych. Pozwoliłoby mi to wpływać w przyszłości na zmiany.
Sama też wiele podróżuję i mam jakiś ogląd na hotele w Polsce. Obawiam się jednak że moje opinie będą opisywać rzeczy, na które nie koniecznie faktyczni goście hotelu zwracają uwagę. Zaangażowanie w hotelarstwo może trochę przeszkadzać.
Temat uważam za ciekawy i mimo wszystko chętnie wezmę w nim udział.

P.S do Agnieszki
Wydana opinia o moim hotelu (niezależnie jaka by nie była) nie wpłynęłaby na warunki współpracy.

Pozdrawiam
Natalia

Temat: Jaki Hotel

Zobacz jakie to proste klikając tu oceń hotel Andrzej Piotrowski edytował(a) ten post dnia 09.09.11 o godzinie 21:30
Rafał W.

Rafał W. Wybierając zwykłe
życie będziesz
napotykał zwykłe
rzeczy

Temat: Jaki Hotel

A ja sobie myślę, że pomysł jest dobry. Jeśli będą to wypowiedzi rzetelne i merytoryczne to może się to przyłożyć do poprawy jakości usług w takim hotelu. Sam zwracałem uwagę właścicielom różnych hoteli i dawałem swoje pomysły racjonalizatorskie i zawsze były brane przez właścicieli lub menagerów pod uwagę. I miałem po co wracać do takiego hotelu choćby po to że po takiej rozmowie byłem traktowany troszkę lepiej niż inni goście:) Wiadomo, jeśli ktoś napisze że jedzenie to syf, albo nie będzie pasował odcień obrusu, albo winda nie przyjedzie w ciągu 10 sek., pani z recepcji to stara p...a bo za długo trwało zameldowanie, a papier w kiblu nie pachniał rumiankiem to logiczne, że w takim hotelu ktoś będzie niemile widziany. Wszystko z głową i rozsądkiem. Poza tym nie wszystkie opinie muszą być złe, są też hotele godne polecenia

Następna dyskusja:

nowy, elegancki i tani hote...




Wyślij zaproszenie do